בריאות הציבור

מד״א: בעקבות העומס בבתי החולים (שפעת) ברחבי הארץ, מתגברים את המשמרות

0
0

עקב תחלואות החורף, מורגש עומס חריג בכל בתי החולים ◄ מנכ”ל מד”א, הנחה את הכוחות לתגבר את מערכי האמבולנסים והמתנדבים על מנת להמשיך ולהעניק טיפול מהיר ואיכותי לחולים הנזקקים לפינוי; ״מדי שנה, אנו עדים לעלייה משמעותית בתחלואה, ובעומס כבד בבתי החולים”.
מד״א: בעקבות העומס בבתי החולים (שפעת) ברחבי הארץ, מתגברים את המשמרות
מד״א: בעקבות העומס בבתי החולים (שפעת) ברחבי הארץ, מתגברים את המשמרות

בימים האחרונים, החלו בתי החולים ברחבי הארץ להרגיש בעומס רב של חולים, עקב תחלואות החורף המתפשטות בישראל, ביניהן מורגשת עליה בתחלואת השפעת למיניהן. עקב העומס הרב, קליטת החולים בחדרי המיון מתעכבת וכוחות מד”א, שפינו אותם אינם יכולים לעזוב את החולים בטרם נקלטו לטיפול בחדרי המיון. על כן, עלול זמן ההגעה של כוחות מד”א לקריאה הבאה להתאחר.

על מנת להמשיך ולהעניק טיפול מהיר ומקצועי לכל קריאה המתקבלת במד”א, הורה מנכ”ל הארגון, רמ”ג אלי בין, להעלות החל היום (ראשון, ט”ז שבט תשע”ג), מן השעה 13:00 בצהריים את כמות האמבולנסים הפעילים בכל משמרת, ולתגבר באופן מאסיבי את מערך המתנדבים של הארגון. כך, יכולים צוותי מד”א להמשיך ולפעול במהירות, גם במצבי העומס החריג שנוצר בבתי החולים.

בארגון מד”א קוראים לציבור להתקשר ל’מוקד 101’ בכל צורך רפואי שמתעורר ולהישמע להוראות הפרמדיקים במוקד עד להגעת צוותי מד”א למקום.

מנכל מד”א, רמ”ג אלי בין; ״מדי שנה אנו עדים לעלייה משמעותית בתחלואה, ובעומס כבד בבתי החולים. צוותי מד”א, נערכו לכך מבעוד מועד, והם ערוכים להיענות במהירות המרבית לכל קריאה וקריאה״.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן