רדיו | טלוויזיה

רשות השידור: כל שידורי ’הערוץ הראשון’ בפורמט HD, מיום הבחירות, ואילך

0
0

מהפכת איכות שידורים ב’ערוץ הראשון’; המעבר לטכנולוגיית צפייה מתקדמת, מקפיץ את ’הערוץ הראשון’ קדימה מערב הבחירות לכנסת ה-19, והופך אותו ל”מלך הביצה” בקרב ערוצי הטלוויזיה בישראל, ולערוץ הפתוח הראשון המשדר ב’פורמט HD’.
רשות השידור: כל שידורי ’הערוץ הראשון’ בפורמט HD, מיום הבחירות, ואילך
רשות השידור: כל שידורי ’הערוץ הראשון’ בפורמט HD, מיום הבחירות, ואילך

רשות השידור, גאים לבשר היום (שני), אחרי הטפטופים של שידורים באיכות של HD, מתחיל הגשם. מיום הבחירות, ואילך כל שידורי הערוץ הראשון, יובאו בפורמט HD HDTV – ראשי תיבות של High-Definition TeleVision, בעברית; טלוויזיה בהפרדת צבעים גבוהה) הוא פורמט שידור טלוויזיוני, בו רזולוציית השידור, יכולה להיות גבוהה עד פי ארבעה משיטות השידור שהיו מקובלות עד ל-HDTV, בעיקר טלוויזיה בהבחנה רגילה).

בשנת 2010, הגיעה הבשורה – הערוץ הראשון, החל לשדר ב’פורמט HD’. במשדרים הבולטים חצי הגמר הראשון של תחרות האירוויזיון, גביע העולם בכדורגל, ליגת העל בכדורגל, ליגת העל בכדורסל, ו-אולימפיאדת לונדון.

ב-28 ביוני 2010, דווח, כי שר האוצר דר’ יובל שטייניץ’, החליט להעביר 10 מיליון ₪, ל-רשות השידור, כמקדמה על חשבון הרפורמה על מנת לאפשר את המשך השידורים ב-HD, גם אחרי המונדיאל.

בשנת 2012, ב-8 ביולי, ביקשה ’רשת’ זכיינית ערוץ 2, מ-הרשות השנייה, להתחיל ב’שידורי HD’ באפיק נפרד, אך נכון לראשית שנת 2013, הדבר טרם מומש. ’רשת’, צריך לזכור, כי “רשת” היא הזכיינית היחידה בטלוויזיה המסחרית בישראל שצילמה סדרה באיכות HD, המיוחדת.

יאיר וינרב, הכתב הכלכלי של הערוץ הראשון

מכאן ואילך, למעשה, המעבר לטכנולוגיית צפייה מתקדמת, מקפיץ את ’הערוץ הראשון’ קדימה והופך אותו ל”מלך הביצה” בקרב ערוצי הטלוויזיה בישראל, ולערוץ הפתוח הראשון, המשדר בפורמט HD.

דוברת רשות השידור, הגב’ לינדה בר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “השידור הציבורי, ממשיך להתחדש עם חווית צפייה אחרת, לצד נראות חדשה של הערוץ הראשון באפיק 511 (בקרב בעלי מסכים התומכים בפורמט שידור זה), שתשפיע על איכות התמונה באפיק 11 ש”תמתח את פניה” ותיראה חדה יותר, ישודרו תכנים חדשים, ומפתיעים במהלך השנים הקרובות”.

לצפייה בכתבתו של יאיר וינרב, הכתב הכלכלי של הערוץ הראשון, ששודרה אמש במבט על המעבר לשידורי HD.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן