רדיו | טלוויזיה

רשות השידור, במשדר מיוחד: “ישראל בוחרת” עם גאולה אבן, ו-איילה חסון ביום הבחירות

0
0

מיטב עיתונאי רשות השידור בערוץ הראשון, וב”קול ישראל”, יהיו פרוסים בכל מטות המפלגות בבחירות 2013. חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, תשדר עם מיטב העיתונאים והפרשנים ובאמצעי השידור המתקדמים ביותר מאולפן וירטואלי עם מסכי מגע ובאיכות של HD את מערכת ותוצאות הבחירות לכנסת.
רשות השידור, במשדר מיוחד:
רשות השידור, במשדר מיוחד: “ישראל בוחרת” עם גאולה אבן, ו-איילה חסון ביום הבחירות

רשות השידור, נערכת לבחירות 2013 באמצע השבוע הבא (22.01.2013) ב’ערוץ הראשון’ ב’רשת ב’ תחנת הרדיו של קול ישראל’, ובאתר האינטרנט של ’רשות השידור IBA’, ותעדכן מ’אולפן וירטואלי’ עם מסכי מגע וב-HD באופן המקיף ביותר למען הצופים, המאזינים, והגולשים באינטרנט בבחירות לכנסת ה-19, ותשדר את “המדגם של המדינה”!

לינדה בר, דוברת רשות השידור, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “מיטב עיתונאי רשות השידור ב’ערוץ הראשון’, וב-“קול ישראל”, יהיו פרוסים בכל מטות המפלגות בבחירות 2013.

חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, תשדר עם מיטב העיתונאים והפרשנים ובאמצעי השידור המתקדמים ביותר מ’אולפן וירטואלי’ עם מסכי מגע ובאיכות של ’HD’ את מערכת ותוצאות הבחירות לכנסת 2013″.

▼ לוח התוכניות המיוחד לקראת לכנסת ה-19, בערוצי רשות השידור;

☚ יום שלישי 22.1.12 הערוץ הראשון;

● 16:15 – ח”כו ח”כו – חלק א’; תכנית משעשעת ובה ייתנו חברי כנסת לשעבר, עצות לחכ”ים החדשים, וגם לאלה שיעזבו את החיים הפוליטיים. רפיק ידידיה, נפגש עם כמה מחברי הכנסת בדימוס, ביניהם; פנינה רוזנבלום, עוזי ברעם, יעל דיין, פלאטו שרון, ושאול יהלום, בכדי שיעניקו טיפים. ועצות לח”כ חדשים וגם לאלה שמסיימים את כהונתם.

● 17:35 – “ישראל בוחרת”; עם יעקב אחימאיר.

● 18:30- ח”כו ח”כו; חלק ב’.

19:52 – “מבט”; בהגשתם של מירב מילר, ואמיר איבגי.

● 20:45 – “יום הבוחר”; תכנית בידור מיוחדת עם גדי סוקניק שחוזר לערוץ הראשון, ויגיש את מופע הבידור המיוחד לרגל הבחירות, רגע לפני שידור תוצאות המדגם. בתכנית, ישתתפו; דודו ארז, רמי ורד, קובי אריאלי, ואורחים מפתיעים נוספים.

● עוד בתכנית; גדי סוקניק מסכם יחד עם אורחים את החודשים האחרונים בדרך לבחירות לכנסת ה-19, הרגעים המשעשעים, תשדירי הבחירות שעשו לנו את זה וכל מה שקרה באינטרנט.

● 21:35 – “ישראל בוחרת”; עם גאולה אבן, ו-איילה חסון, החל מהשעה 21:35 לתוך הלילה עם מיטב הפרשנים והעיתונאים הפרוסים ב- 16 נקודות שידור במטות המפלגות.

● 22:00 – “מדגם רשות השידור”; של הסוקר מנו גבע. המדגם כולל 60 קלפיות ברחבי הארץ אשר ממוקמות סמוך לקלפיות האמת, ממטולה ועד אילת. המצביעים מתבקשים להצביע ב’קלפי המדגם’ בדיוק כפי שהצביעו ב’קלפי האמת’. באולפן הטלוויזיה, פרוסה מערכת מחשוב, המיועדת לקלוט את התוצאות בזמן קצר. כאמור, בשעה 22:00, יפורסמו תוצאות המדגם שנערך על-ידי מנו גבע מנכ”ל מכון המחקר “המדגם”.

☚ יום שלישי 22.1.12 רשת ב’ של “קול ישראל”;

“מירב מילר, מגישת מהדורת החדשות של הטלוויזיה הישראלית ביום הבחירות

● רשת ב’ של “קול ישראל” תשדר ברדיו את ’בחירות 2013’ עם מיטב העיתונאים הפרשנים ואורחים באולפן ובפריסה ארצית ממטות המפלגות, החל מהשעה 21:00 בערב יום שלישי 22.1.13, ועד 08:00 בבוקר יום רביעי 23.1.13, רשת ב’, תעביר דיווחים במתכונת ’גל פתוח’.

● השדר הפרשן, והעיתונאי הוותיק אריה גולן, ישדר החל מהשעה 21:00 עד 01:00, והמגישה ענת דוידוב מהשעה 01:00 עד 06:00, באולפן של “קול ישראל” יישב הפרשן הפוליטי; חנן קריסטל.
מדגם רשות השידור של הסוקר מנו גבע, בשעה; 22:00.

תכניות הבוקר ברשת ב’ של “קול ישראל” למחרת הבחירות 23.1, יעסקו בתוצאות;

● “הבוקר הזה” – עם; אריה גולן, מהשעה; 06:00 ועד 08:00.

● “סדר יום” – עם; קרן נויבך, מהשעה; 08:00 ועד 10:00.

● “הכל דיבורים” – עם; יגאל רביד, מהשעה; 10:00 ועד 12:00.

עדכונים כל העת באתר האינטרנט של רשת ב’, באתר; IBA iba.org.il/bet.

מיטב עיתונאי רשות השידור – בערוץ הראשון וב-“קול ישראל”, יהיו פרוסים כאמור בכל מטות המפלגות ב בבחירות 2013, ובהם;

■ הליכוד ביתנו – (הערוץ הראשון); עודד שחר, בועז שפירא וצ’יקו מנשה, (קול ישראל) יואב קרקובסקי, ורונן פולק.

■ העבודה – (הערוץ הראשון); אמיר בר שלום, מיכל רבינוביץ’, וארנון מאיר, (קול ישראל) אופיר ברק ומורן עופר.

■ הבית היהודי – (הערוץ הראשון); איתי ורד, תמר אלמוג ודנה בן שמעון , (קול ישראל) אפרת וייס, ושי זילבר.

■ התנועה – (הערוץ הראשון); ליאת רגב, ויאיר ויינרב, (קול ישראל) נועם בר שלום.

■ יש עתיד – (הערוץ הראשון); דוד ויצטום, יפעת גליק, (קול ישראל) איתם לחובר.

■ ש”ס – (הערוץ הראשון); דניאל אופיר, (קול ישראל) רן בנימיני.

■ ’וועדת הבחירות המרכזית’ – (הערוץ הראשון); אבי פירסט, (קול ישראל) אמוץ שפירא.

אתר האינטרנט של רשות השידור – IBA, העלה לציבור הגולשים ברוח הבחירות את; “כך בחרנ”ו – שלל משדרי מערכות הבחירות החל משנת 69, אשר שמורות בארכיון הטלוויזיה הישראלית, ואת הסדרות החשובות ובהן; “הנבחרים” שערך חיים יבין, הסוקרות את התהליכים במערכות הבחירות בין השנים; 1977-2001, וכן “ספיישל בחירות” שערך בני עורי בהגשת; יגאל רביד, הסוקר את שידורי הבחירות משנת 1969 עד 2006.

כל התכניות, הועלו לאתר IBA תחת השם “כך בחרנו”, iba.org.il.

יש לציין כי את הסדרה “הנבחרים 81” – ניתן להנגיש לציבור רק הודות למגיש המיתולוגי של הטלוויזיה הישראלית מר חיים יבין, שנענה לבקשת מנהלת הארכיון בילי סגל, להציל את סרטי הפילם המתפוררים (מאחר והעתקי הווידאו יצאו מכלל שימוש) ותרם פרס שקיבל בסה”כ 10,000 ₪ לטובת המרת 8 הסרטים לווידאו והוספת קרדיטים שלא היו על גבי הפילם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן