רדיו | טלוויזיה

אייל גולן: דודו אהרון, וגל אוחובסקי, מצטרפים לצוות השופטים של “אייל גולן קורא לך”

0
0

אחרי ששברה את שיאי הצפייה ב’ערוץ 24’, הזמר אייל גולן, חוזר בעונה שלישית של “אייל גולן קורא לך” ◄ בימים אלה, החלו להצטלם פרקי העונה, אל צוות השופטים של התחרות המוזיקלית “אייל גולן קורא לך”, מצטרפים העיתונאי גל אוחובסקי, והזמר דודו אהרון, לצד יוסי גיספן, עדי לאון, וירון אילן ◄ העונה ה-3 של התכנית תחל בקרוב ב”ערוץ 24″.
אייל גולן: דודו אהרון, וגל אוחובסקי, מצטרפים לצוות השופטים של
אייל גולן: דודו אהרון, וגל אוחובסקי, מצטרפים לצוות השופטים של “אייל גולן קורא לך”

מפיק חברת “ליאם הפקות”, הזמר אייל גולן, הודיע היום (ב’, 19/11) כי הזמר והיוצר דודו אהרון, והעיתונאי ומגיש הטלוויזיה גל אוחובסקי, יצטרפו לפאנל השופטים של תכנית הטלוויזיה; “אייל גולן קורא לך”. אהרון, ואוחובסקי, ישמשו כשופטים לצד השופטים הוותיקים יוסי גיספן, עדי לאון והמנחה ירון אילן. איש העסקים והכדורגלן לשעבר חיים רביבו, לא ימשיך לעונה הבאה ואילו ה”שורדת” מרינה קבישר, תלווה גם העונה את המתמודדים, ובני משפחותיהם מאחורי הקלעים.

דודו אהרון, נחשב כיום לאחד הזמרים הבולטים בישראל בתחום הזמר המזרחי – ים תיכוני. הוא מוערך הן כזמר והן ככותב ומלחין לעצמו ולזמרים אחרים. אלבומו הראשון, יצא ב-2007. אלבומו השני; “הכול זה מלמעלה” יצא ב-2009, והגיע למעמד אלבום זהב. ב-2010, יצא אלבומו השלישי; “מילים פשוטות”, והגיע למעמד אלבום פלטינה כפול.

גם אלבומו הרביעי; “אין כמו אהבה” הגיע למעמד פלטינה. אלבומו החמישי הושק ביוני וזכה לשבחי הביקורות והגיע למעמד של אלבום זהב בתוך חודש. את רוב שירי האלבום כתב והלחין אהרון בעצמו.

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה גל אוחובסקי, שימש כשופט בתכנית “כוכב נולד” במשך 5 עונות והגיש מספר תכניות בקשת וב’ערוץ 24’. האחרונה שבהן הייתה “פסקול חיי”, שהכילה ראיונות עומק עם יוצרים מרכזיים במוזיקה הישראלית.

בעונה השנייה של התכנית שהסתיימה במרץ 2012, בעריכת אורי סלעי, ובהפקת “קופרמן הפקות”, נבחרו שני הזוכים של העונה; נסרין קדרי בת ה-25 מהעיר חיפה, ו-מאור אשואל ממושב אחיעזר, בן ה-21, באירוע הגמר של התכנית, שהתקיים במרץ השנה בהיכל נוקיה.

בימים אלה, מאור, ו-נסרין, מופיעים יחד עם אייל גולן בסיבוב הופעות ברחבי הארץ. כמו כן, השניים עובדים על אלבומי הבכורה, אשר סינגלים ראשונים מתוכם כבר יצאו לתחנות הרדיו בחודשים האחרונים. גם השנה, יתחרו המתמודדים על ההזדמנות להקליט אלבום בכורה בליוויו של גולן, וחברת ההפקות “ליאם הפקות”.

העונה השנייה של “אייל גולן קורא לך”, שודרה ב’ערוץ 24’, ושברה את כל שיאי הרייטינג בתולדות הערוץ עם ממוצע של כ- 5%. תכנית הגמר של העונה ה-2, הפכה למשדר הנצפה ביותר בתולדות ערוץ 24 בכל השנים עם נתון שיא של 11.4%. מדובר בנתון שובר שיאים ביחס לערוצי הכבלים והלווין (להוציא משדרי ספורט).

אייל גולן, מסר, כי; “אני נרגש לבשר על הצטרפותם של דודו אהרון וגל אוחובסקי לצוות השופטים שלנו. בעונה הקודמת אירחנו את חיים רביבו שהוסיף לפאנל השופטים את סגנונו הייחודי, אני בטוח כי דודו וגל, יביאו עימם כל אחד את כישרונו ויעניקו נופך אחר – דודו מתוקף היותו אמן מצליח, יוצר ומלחין וגל בשל ניסיונו העשיר, ראייתו והבנתו את עולם המוסיקה. בהזדמנות זו ארצה להודות לחיים רביבו על עונה מרתקת וטובה ולאחל לכולנו הצלחה גדולה גם בעונה זו”.

העורך הראשי של התכנית, אורי סלעי, מסר; “אני מודה לחיים רביבו על תרומתו העצומה להצלחת העונה ה-2 ומברך את דודו אהרון ואת גל אוחובסקי על הצטרפותם לפאנל השופטים. אני בטוח שכישרונם וניסיונם יעזרו להפוך גם את העונה הזו למוצלחת, מעניינת ומפתיעה לפחות כמו קודמתה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן