מנהל הקריאייטיב הראשי של Y&R ישראל, מר ברונסקי; “אני מאוד שמח וגאה בצוותים ובמיוחד במקרה זה בעבודה המשותפת: בריף פורץ דרך של מח’ האסטרטגיה, שמתייחס לראשונה גלויות ל’חדשות’ בתור בידור, לקוח שהלך איתנו עם אמירה לא פשוטה וקריאייטיב שהעבירו המסר באופן חכם ויצירתי”.
קמפיין של Y&R ישראל, עבור רשת ב’ של ’קול ישראל’, פורסם במגזין ב-Magazine Archive
“תברח למציאות”, הקמפיין של משרד הפרסום ’Y&R ישראל’, עבור רשת ב’, ו’שפ”מ’, אשר הציג את הסיפורים החדשותיים העכשוויים כאילו היו טלנובלות, נכנס למהדורת נובמבר של מגזין ארכייב (Magazine Archives), מגזין הפרסום המודפס הנחשב ביותר בעולם.
במרכז הקמפיין “תברח למציאות”, עומדת סדרת מודעות המציגות סיפורים חדשותיים המעוצבים בצבעוניות דרמטית, המדמה את השפה העיצובית של הטלנובלות. כך למשל, ניתן לראות את תמונתם של נשיא ארה”ב מר ברק אובמה, מזכירת המדינה הגב’ הילרי קלינטון, והנשיא האיראני מחמוד אחמדינג’אד, עם הכותרת; “תשוקת הנצים” או את קנצלרית גרמניה הגב’ אנגלה מרקל, ומנהיגי יוון עם הכותרת; “משולש גורלי”.
מטרת הקמפיין, הייתה לחזק את המותג; “רשת ב” כרשת האקטואליה המובילה בישראל, ולייצר עניין בקרב קהלים חדשים. מסע הפרסום, עלה לפני מספר חודשים ברשתות הרדיו “קול ישראל”, השונות , בערוצים 1, ו-10, בעיתונות הכתובה, ובשילוט על גבי אוטובוסים.
מנהל הקריאייטיב הראשי של Y&R ישראל, מר בני ברונסקי; “אני מאוד שמח וגאה בצוותים ובמיוחד במקרה זה בעבודה המשותפת: בריף פורץ דרך של מחלקת האסטרטגיה, שמתייחס לראשונה באופן גלוי אל החדשות בתור בידור, לקוח שהלך איתנו עם אמירה לא פשוטה וקריאייטיב שהעבירו את המסר באופן חכם ויצירתי”.
▼ קרדיטים;
מנהל קריאייטיב ראשי; מר בני ברונסקי; סמנכ”ל קריאייטיב; דרור נחומי; סמנכ”ל לקוחות; טל פישביין, סופרווייזרית; עדי שרון, ארטדירקטור; ארבל ברמן, קופירייטר; אורן בן נאים, משנה למנכ”ל ו-מנהל אסטרטגיה; גיא וינברגר, פלנינג; לידור זוהר אביטן, הפקה; שירה רובס, לירונה ספיבק, עיבודי תמונות; שלומי אמיר, פוסט; אילן מנור. שפ”מ; מנכ”ל; רונן ברקה, סמנכ”ל שיווק ופרסום; שרית אריסון שטמפלר.
Add Comment