רדיו | טלוויזיה

פרנק מלול, יעמוד בראש ערוץ החדשות הבינלאומי הישראלי החדש

0
0

ערוץ החדשות הבינלאומי הישראלי, ורב לשוני שיסייע להציג מבט אחר על ישראל, בבעלות איש העסקים פטריק דרהי, יושק בשנת 2013 ◄ ראש הממשלה נתניהו, הביע משאלה שגם למדינת ישראל, יהיה ערוץ בינלאומי משלה וכעת, כשנתיים לאחר אותו הדיון, חלומו של ראש הממשלה מתגשם.
פרנק מלול, יעמוד בראש ערוץ החדשות הבינלאומי הישראלי החדש
פרנק מלול, יעמוד בראש ערוץ החדשות הבינלאומי הישראלי החדש

ערוץ החדשות הבינלאומי הישראלי החדש צובר תאוצה. איש העסקים מר פטריק דרהי, בעלי הערוץ החדש, הודיע היום (שני) על מינויו של פרנק מלול, ממנהלי “פראנס 24”, לעמוד בראש הערוץ הבינלאומי החדש.

הרעיון להקמת הערוץ, נולד לאחר נאומו של ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, בחודש יוני 2010, בוועדה לביקורת המדינה, אשר שטח את חזונו בכל הקשור לרשות השידור. במסגרת אותו הדיון, שיבח נתניהו את ערוץ FRANCE 24, המשודר בישראל מאז 2006, בו הוא נוהג לצפות בקביעות, וציין במיוחד את התועלת שהערוץ מביא לצרפת בזירה הבינלאומית.

ראש הממשלה מר נתניהו, הביע משאלה שגם למדינת ישראל יהיה ערוץ בינלאומי משלה וכעת, כשנתיים לאחר אותו הדיון, חלומו של ראש הממשלה מתגשם.

איש העסקים מר פטריק דרהי, הוגה הרעיון, פנה אל פרנק מלול, אחד המנהלים לשעבר של הערוץ ’פראנס 24’ ומומחה לדיפלומטיה ציבורית, וביקש ממנו לעמוד בראש היוזמה. המטרה היא להשיק ערוץ חדשות בינלאומי ורב לשוני שיסייע להציג מבט אחר על ישראל ובמטרה להתמקד במה שמאחד ולא מפלג.

ייעודו של הערוץ, יהיה לתרום להתקרבות בין עמי העולם, שתתבסס על כבוד הדדי, השוני התרבותי והשאיפה לשלום. השקת הערוץ מתוכננת לשנת 2013.

בשנת 2001, מר פרנק מלול, מונה לתפקיד מנהל לעניינים אסטרטגיים, ביטחון ופירוק הנשק במשרד החוץ הצרפתי, ובשנת 2002, מונה לאחראי תקשורת ועיתונות בלשכת השר לעניינים אירופאים.

בין השנים 2002-2005, עבד בתפקידי דוברות במשרד החוץ והפנים הצרפתים, ויותר מאוחר מונה ליועץ לראש ממשלת צרפת.

במאי 2007, מונה למנהל פיתוח בינלאומי ואסטרטגיה של הערוץ החדש פראנס 24, וביולי 2008, מונה לתפקיד פיתוח ויחסי ציבור של AUDIOVISUEL EXTERIEUR, מוסד ממשלתי האחראי על שידורי הטלוויזיה והרדיו של צרפת בחו”ל. במרץ 2012, מונה למנהל מחקר ופיתוח עסקי של הארגון הנ”ל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן