יופי נעים

ירין שחף: למי קראתם קטנה? עונג שחף, תככב במסע פרסום לבית הספר לאיפור מספר 1

0
0

“הינה גדלת ילדה קטנה חלום, אני אגשים לך במתנה…”, המאפר הידוע ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר מס’ 1 למקצועות האיפור בישראל, רעייתו הסטייליסטית נאוה, ובתם הדוגמנית עונג שחף, בהפקת איפור טריפל משפחתית. ו… גם כמה טיפים לנערות שמתחילות להתאפר בפעם הראשונה.
ירין שחף: למי קראתם קטנה? עונג שחף, תככב במסע פרסום לבית הספר לאיפור מספר 1
ירין שחף: למי קראתם קטנה? עונג שחף, תככב במסע פרסום לבית הספר לאיפור מספר 1

עונג שחף רק בת ארבע עשרה, וכבר עושה את דרכה, ככל הנראה, אל נעליהם הגדולות של גלית גוטמן, שירז טל ואגם רודברג. ככה זה, כשההורים שלך עובדים בתעשייה. עכשיו, נודע, כי עונג, היא תככב במסע פרסום לבית הספר לאיפור של ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר מס’ 1 למקצועות האיפור, ותעשה זאת בדיוק כמו הפרזנטוריות שכיכבו שם לפניה.

לנערה המקסימה עונג זו לא הפעם הראשונה, בגיל 4, היא כבר הצטלמה לקמפיין לצד גלית גוטמן. כילדה, כיכבה על מסלולי אופנה בתצוגות ילדים, דגמנה בתוכנית אירוח מיתולוגית של אברי גלעד, ועוד. בעוד ש”ידוענים” רבים מעדיפים לא לחשוף את ילדיהם לתקשורת, למאפר ירין שחף לא הייתה אף פעם בעיה עם זה.

עונג שחף, נולדה לבית שעוסק בתעשיית היופי, כבר מגיל אפס. בגיל ארבע, היא התרוצצה על הסט של הצלם עידו לביא, ועשתה רושם, שהיא נהנית מכל רגע בחברת הדוגמניות המרשימות בסטודיו של אבא ירין.

ירין שחף, נזכר האב בנוסטלגיה; “אני זוכר שהדוגמנית, שחקנית, ומנחת הטלוויזיה ,גלית גוטמן, כבר סימנה אותה אז כדור ההמשך. כשהתבגרה, לא ניסיתי לדחוף אותה לכיוון. אני יודע כמה תעשיית הדוגמנות קשה ותובענית.

הדוגמנית עונג שחף, בהפקת איפור טריפל משפחתית וטיפים לנערות שמתחילות להתאפר לראשונה

הפעם, זו הייתה יוזמה שלה. בשנה האחרונה היא חזרה, ואמרה לי; “אבא, בא לי להיכנס לעולם הדוגמנות…”. סיפר האב המאושר והמרוצה מהיוזמה העצמאית.

עונג, עונה מיד, ללא כל היסוס; “כרגע, זה נחמד לי עם דוגמנות … נכון, עוד מוקדם לחשוב על זה כעל עיסוק מרכזי.

אם ייפנו אלי מחברות אחרות, אעשה זאת בשמחה, כל עוד זה לא פוגע בלימודים שלי…”.

◄ הגיל בו אפשר להתחיל

“איפור בגיל צעיר נפוץ בעולם המערבי. יותר ויותר בנות בוחרות להתאפר, כדי לשפר את המראה החיצוני, ובעצם ע”י כך לתרום לשיפור הביטחון העצמי.

חברות הקוסמטיקה והאיפור, מציעות מגוון רחב של מוצרים המתאימים ל’עור הצעיר’.

לרוב, עור הפנים נראה זוהר ובריא, (אם לא לוקחים בחשבון את פצעי הבגרות המפורסמים). כאשר ההמלצה היא על איפור קליל, שמטרתו להדגיש את תווי הפנים ובמקסימום לטשטש מעט פגמים.

הברשת ריסים עם מעט מסקרה, עיפרון עיניים צבעוני ושפתון בגוון עדין – זהו!

אין צורך להעמיס כמויות, זה נראה רע, זה מבגר, ולא נכון. המטרה היא יצירת מראה רענן עם נגיעה אופנתית קלה, זה הכול!”.

כמו-כן חשוב מאוד לאבחן את סוג העור ולבצע טסטים קטנים כדי לבדוק את תגובתו למוצרי האיפור השונים. בעיקרון, רצוי להשתמש במוצרים היפו אלרגנים ברישיון של משרד הבריאות.

◄ ממה להיזהר?

עונג שחף בילדותה עם הדוגמנית המנוסה והיפיפייה גלית גוטמן

חשוב מאוד; לא לחלוק תכשירי איפור עם שותפות. צעירות רבות מחליפות מסקרה, רימל, ולעיתים גם שפתונים עם חברותיהן – דבר שעלול לגרום להדבקה של דלקות עיניים ו-גירויי העור.

גם השימוש בטסטרים המוצגים בדוכני האיפור חייב במשנה זהירות, אומר ירין שחף; “אל תנסי על שפתייך את שפתון הטסטר.

השפתון עובר מפה לפה, וצובר בקטריות. נסי אותו על כף גב היד, וקרבי את היד אל השפתיים. כך תוכלי לראות אם את אוהבת את הגוון. כנ”ל, גם לגבי עפרונות עיניים”.

_________

● איפור; ירין שחף,
● שיער; יותם מכלוף,
● סטיילינג; נאווה שחף,
● דוגמנית; עונג שחף,
● הפקה; גיא יצחק,
● צילומים; אבי משולם ועידו לביא.

♥ אל אתר ירין שחף מורה ומנהל בית הספר מס’ 1 למקצועות האיפור.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן