בריאות הציבור

משרד הבריאות ומשרד החקלאות, הקפיאו ייצור ושיווק של שמן זית מתוצרת ’איבו ישראל’

0
0

נבדקת התאמת המוצר מתוצרת “איבו”, לתקן הישראלי ותהליכי ייצורו שמן הזית, המופק משמן זית ל’מאור’ ◄ דוברת משרד הבריאות; למפעל אין רישיון לזיכוך שמן אלא לסינון שמן בלבד ◄ חברת ’איבו’ יצרנית שמן הזית, אוחזת כיום בנתח שוק של כ-3% מהשוק הקמעונאי.
משרד הבריאות ומשרד החקלאות, הקפיאו ייצור ושיווק של שמן זית מתוצרת ’איבו ישראל’
משרד הבריאות ומשרד החקלאות, הקפיאו ייצור ושיווק של שמן זית מתוצרת ’איבו ישראל’

יחידת הפיצו”ח של משרד החקלאות, ושירות המזון של משרד הבריאות, הודיעו היום (חמישי), במשותף, כי החליטו להקפיא את ייצור ושיווק של “שמן זית לבישול, אפייה וטיגון”, “גאיה”, “מיוצר ע”י: איבו ישראל בע”מ, פארק תעשיות קדמת גליל טבריה”, מתאריכי יצור; (תפוגה בסוגריים) 6/9/12 (6/9/13), 9/9/12 (9/9/13), 11/9/12 (11/9/13), 12/9/12 (12/9/13), המופק משמן זית לצרכי מאור.

עינב שימרון – גרינבוים דוברת משרד הבריאות, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “משרד הבריאות בשיתוף משרד החקלאות, מציינים ומדגישים, כי; “למפעל “איבו”, אין רישיון לזיכוך שמן אלא ל’סינון שמן’ בלבד.

כמו כן, נבדקת התאמת המוצר ל’תקן הישראלי’, ותהליכי ייצורו. ככל שיימצאו עבירות על התקן, והחקיקה יפעל משרד הבריאות, בהליכים משפטיים, ויפעל להורדת המוצרים מן המדף”.

חברת ’איבו ישראל’ יצרנית שמן הזית, השואפת להיות גורם משמעותי ב’ענף שמן הזית’ בישראל, מספרת בפרסומיה, כי היא אוחזת כיום בנתח שוק של כ-3% מהשוק הקמעונאי, כאשר השוק המוסדי, והתעשייתי, תופס כשליש מפעילותה.

שמן הזית, מתוצרתה של ’איבו ישראל’, משווק ברשתות המזון, ברשתות המזון האורגני, וגם בקרב גורמים המובילים את תעשיית המזון, והשוק המוסדי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן