חדשות כאן ישראל

אומ”ץ, דורשת משרת החקלאות להדיח את חיים אנג’וני כמנהל אגף הדיג ומנהל תחום הדיג

0
0

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ; “עפ”י מידע מוסמך שהגיע מגורמים שונים לתנועת אומ”ץ, מאז מועד הדיון הנ”ל, נסתבר, כי משרד החקלאות, לא עשה כהוא זה לתיקון הליקויים החמורים של חיים אנג’וני, בתפקידו כמנהל אגף הדיג ומנהל תחום הדיג, והמצב בפועל אך מחריף. אותם גורמים, דיווחו, עוד, כי מר יוסף ישי, מנכ”ל משרדך (חקלאות), מביא בניגוד לנדרש לריסוקו של האגף שהוא אחד מן האגפים הרגולטורים החשובים ביותר של המשרד…”.
אומ
אומ”ץ, דורשת משרת החקלאות להדיח את חיים אנג’וני כמנהל אגף הדיג ומנהל תחום הדיג

תנועת אומ”ץ, פנתה אל שרת החקלאות ופיתוח הכפר ח”כ אורית נוקד בדרישה להדיח את מר חיים אנג’וני, מתפקידו כמנהל אגף הדיג ומנהל תחום הדיג במשרד. לדברי אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ; “לבקשת כמה חברי כנסת, נערך ביום 30.1.2012, דיון דחוף של ’הוועדה לביקורת המדינה’ בנושא מצב ’אגף הדיג’ לנוכח הממצאים החמורים ביותר שהועלו בדו”ח מבקר המדינה מס’ 61 ב’, שהופיע במאי 2011, ממנו עלו חשדות לדיווחים כוזבים של חיים אנג’וני, ראש אגף הדיג במשרד החקלאות.

אבנרי, ממשיך וכותב, כי; “בסיכום הדיון, נקבע, כי ’הוועדה לביקורת המדינה’ בנושא מצב ’אגף הדיג’, תתכנס לדיון מעקב תוך תקופה שלא תעלה על שישה חדשים על מנת “לבחון את הטעויות המקצועיות שנעשו”, ואת הפעולות שננקטו על ידי משרד החקלאות לצורך תיקון הליקויים.

יתר על כן, מדגיש; יו”ר הוועדה דאז ח”כ רוני בר-און, אשר אף ציין בדברי הסיכום שלו, כי; “יש דברים שהוועדה, מצפה ממשרד החקלאות, להסדיר במהירות לקראת דיון המעקב”.

יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אבנרי, מוסיף ומציין במכתבו; “על פי מידע מוסמך שהגיע מגורמים שונים לתנועת אומ”ץ, מאז מועד הדיון הנ”ל, נסתבר, כי משרד החקלאות לא עשה כהוא זה לתיקון הליקויים החמורים והמצב בפועל אך מחריף.

אותם גורמים, דיווחו, עוד, כי מר יוסף ישי, מנכ”ל משרדך (חקלאות), מביא בניגוד לנדרש לריסוקו של האגף שהוא אחד מן האגפים הרגולטורים החשובים ביותר של המשרד”.

עוד נודע לנו שמנכ”ל משרדך, קרא בפני הוועדה הודעה שפורסמה והופצה באותו יום לעיתונות, כי יש בדעתו להעביר מתפקידו לאלתר את מנהל אגף הדיג בשל אחריותו המיניסטריאלית לכשלים החמורים בניהול אגף הדיג כפי שבאו לידי ביטויים בדו”ח המבקר.

בדיעבד, נסתבר, כי המדובר היה ב”תרגיל” מאחר שפועל דבר לא אירע, מנהל אגף הדיג, ממשיך בתפקידו, והוא אף קיבל תפקידים נוספים, וכתוצאה מכך הכשלים נמשכים ביתר שאת ואף החריפו. נבקש לקבל את התייחסותך לדברים דלעיל”. סיכם יו”ר הנהלת אומ”ץ, מר אריה אבנרי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן