hadsot_003.jpg
קוקה-קולה משיקה את ’חגים ונהנים’
מעתה יותאם הבקבוק לחגי ישראל ובמארז יש מתנה – 2 ליטר בחינם. ה ל ל ו י ה!!! 101X133_kola_id=1890_01.jpg
מאת רונית קיטאי*
העיצוב מבוסס על דמות המורכבת מפקק קוקה-קולה (החברה לייצור משקאות קלים ואוחזת באחת מידיה בקבוק קוקה-קולה קלאסי, באה תחת הכותרת ’חגים ונהנים’, והיא תותאם לחגים השונים.
הדמות תופיע על בקבוקי הליטר וחצי המשפחתיים של המותג, וכמובן גם על בקבוקי ה – 1.75 ליטר, שמשתתפים במבצע פסח. הדמות מתבססת על אלמנטים של המותג קוקה-קולה תושק בפסח השנה במסגרת מארז מיוחד לחג בו מקבל הצרכן 2 ליטר במתנה באמצעות שמיניות ושישיות בקבוקי 1.75 ליטר.
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה) בע”מ חשפה היום, לוגו חגים ייחודי (ראה בצילום משמאל), אשר ילווה את מותג קוקה-קולה בחגי ישראל.
בקבוקים אלה יוצעו לצרכן במארז שמינייה, שישייה ורביעייה. בכל מארז ינתן שי של 2 ליטר, ליטר אחד וחצי ליטר בהתאמה, על פי סוג המארז, תחת הכותרת ’שני ליטר מתנה לחג במארז זה’. את אריזת הרביעיות ניתן יהיה במכולות במינימרקטים השכונתיים בלבד, כך שיותאמו לסוג הצריכה.
לדברי ארז פז, סמנכ”ל השיווק של החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה) בע’מ: “הדמות מקשרת בין המותג, הצרכן ואווירת החג, תוך שימוש באלמנטים ברורים של קוקה-קולה.
“מטרתה ליצור חיבור רגשי בין המותג לחג דרך אווירת החגיגה ולא רק באמצעות ערכי החג המסורתיים. מטרה נוספת היא יצירת שפה אחידה של תקשור קוקה-קולה והמבצעים שהיא מציעה לצרכן בחגים השונים”.
רונית קיטאי, הכותבת הינה עורכת אתר “רינונים”
Add Comment