בחזרה לבית הספר ולגן

אור עקיבא: השלישייה הראשונה בעיר, נכנסת השנה לכיתה א’, בבי”ס רבי עקיבא

0
0

ראש העיר מר שמחה יוסיפוב, אירח את השלישייה; דוד, רחל, ויונתן, השבוע בלשכתו והבטיח לבקרם גם בבית הספר גם ביום הראשון ללימודי בבית הספר”. יוסיפוב, אמר להורי השלישייה, והוסיף; “לילדיכם, מצפה מערכת חינוך משומנת שתהיה שותפה בחינוכם ובטיפוחם”.
אור עקיבא: השלישייה הראשונה בעיר, נכנסת השנה לכיתה א’, בבי
אור עקיבא: השלישייה הראשונה בעיר, נכנסת השנה לכיתה א’, בבי”ס רבי עקיבא

משפחת גווילי, עושה היסטוריה בעיר אור עקיבא, כאשר בשנת הלימודים הקרובה היא משלבת את השלישייה שלה במערכת החינוך בכיתות א’ בבית הספר הממלכתי דתי “רבי עקיבא”.

משפחת גווילי, הגיעה לישוב אור עקיבא, “כזוג צעיר בהריון” האם בשם; יעלה, מורה בבית הספר הדתי תורני “נועם” בעיר חדרה.

האב יוסף, הוא עורך דין. השלישייה, נולדה בבית החולים “הילל יפה” בחעיר חדרה, בריאה ושלמה. דוד, היה התינוק הראשון הגיח לעולם, אחריו אחותו רחל, ואחריה אחיו יהונתן.

כיוון שמדובר בשלישייה לא זהה, יש לכל ילד אופי, מראה, וצבע משלו, דבר שהקל לזהות ביניהם בשלבים הראשונים של הינקות, ולאחר מכן, במסגרת חינוך טרום חובה בגנים.

לילדים, יש חברים רבים והם מרבים לשחק ביחד עם שכנים וידידים מהגן.

השלישייה, מתרגשת מאד לקראת המעבר ללימודים ב’כיתה א’’, כמו שאר חבריהם. ראש העיר, מר שמחה יוסיפוב, הזמין את המשפחה המורחבת ללשכתו בבניין עיריית אור עקיבא, על מנת לאחל בהצלחה לשלישייה; דוד, רחל, ויונתן.

“אני יודע כמה קושי לגדל תאומים כל שכן שלישייה. דרוש מאמץ מיוחד בגידולם ובחינוכם.” – אמר ראש העיר מר יוסיפוב, להורים, והוסיף; “לילדיכם, מצפה מערכת חינוך משומנת שתהיה שותפה בחינוכם ובטיפוחם.

הילדים, הם העתיד שלנו וההשקעה בחינוכם מחויבת. אני אמשיך לעקוב מקרוב אחר התפתחותם ופריחתם ואבקר אותם גם ביום הראשון ללימודי בבית הספר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן