תאונת דרכים | תנועה

נתניה: שלוש הולכות רגל, בהן אם ובתה, נדרסו למוות בעיר בתאונת פגע וברח

0
0

צעיר תושב העיר שהיה ברכב הפוגע, הסגיר את עצמו למשטרה, שני חבריו, נמלטו מן המכונית הפוגעת ◄ ההרוגות, בנות 50, 40 ו-25 ◄ מוקדם יותר, היום הזה בעיר באר שבע, נהרגה פעוטה בת שנה וחצי לאחר שנפגעה ממכונית במכון שטיפת מכוניות.
נתניה: שלוש הולכות רגל, בהן אם ובתה, נדרסו למוות בעיר בתאונת פגע וברח
נתניה: שלוש הולכות רגל, בהן אם ובתה, נדרסו למוות בעיר בתאונת פגע וברח

שלוש נשים הולכות רגל, נהרגו הערב (שבת, בשעה 20:00) מפגיעת מכונית שהגיעה מכיוון דרום בשדרות בן צבי, פינת רחוב גרינבוים, לצומת הרחוב נחמה וינר, ליד תחנת המשטרה, בעיר נתניה. ההרוגות בתאונה; אלכסנדרה רובינוב בת 67, תושבת נתניה, סטבלנה יגודייב, בת 56 תושבת דימונה, ובתה, שושנה יגודייב, בת 25.

לפי שעה, טרם ברור, כיצד אירעה ’תאונת פגע וברח’, והאם הנשים שנהרגו (שתיים מהן; אם, ו-בתה), התארחו אצל קרובת משפחה, חצו את הצומת בעת התאונה או עמדו באותה שעה על המדרכה.

לדברי עדים מעוצמת פגיעת רכב מסוג “אאודי”, נפתחו כריות האוויר, וניכרו עליו סימני הפגיעה חיצונים, הועפה אחת הנשים אל המדרכה והשנייה לעבר הכביש. הנהג, המשיך בנסיעתו, ועצר רק כמה עשרות מטרים מן המקום.

מתוך השלושה, ששהו ברכב, שניים מהם זהותם ידועה למשטרה, נמלטו. המשטרה, מוסיפה וטוענת, כי אחד החשודים הוא תושב העיר שושן ברבי, בן 35, נשוי ואב לשלושה, זוהה בעבר עם בני משפחת הפשע אבוטבולכן, עסק בעבר במתן הלוואות ב”שוק האפור” וגביית חובות, וכיום הוא בעל דוכני פירות וירקות בעיר, וכן פיצוצייה בשדרות בן צבי שם אירעה התאונה.

עוד נמסר, ממשטרת נתניה, כי היא קוראת לו להסגיר את עצמו כחשוד (לכאורה) במעורבות בתאונת הפגע וברח. כל היודע דבר על מקום הימצאו של ברבי, מתבקש לפנות למוקד 100 או לתחנת משטרת נתניה בטלפון; 09-8864444.

המשטרה, גילתה כי מעורב נוסף מבין השלושה בתאונה הוא צעיר תושב נתניה, שהיה ברכב הפוגע, הסגיר את עצמו למשטרה והוא נחקר.

אל זירה התאונה, הגיעו צוות של מד”א-שרון, שביצע בנשים פעולות עזרה ראשונה והחייאה. מקץ זמן קצר, נקבע מותן של שתיים מהן.

האישה השלישית, הועברה באמבולנס אל בית החולים לניאדו, אולם מותה נקבע טרם הגעתה אליו. המשטרה, פתחה בחקירה לנסיבות שתי התאונות הקטלניות.

מוקדם יותר היום הזה, נהרגה פעוטה בת שנה וחצי, לאחר שנפגעה ממכונית ב”מכון שטיפת מכוניות” בעיר באר שבע.

מחקירה ראשונית, עולה, כי הפעוטה, שיחקה בחצר המכון, ונפגעה מרכב שנסע לאחור. וכנראה, הנהג, לא הבחין בה.

צוות של מד”א, פינה אותה במצב קשה עם פגיעת ראש אל בית החולים “סורוקה”, אך כל ניסיונות של הרופאים להציל את חייה עלו בתוהו, והם נאלצו לקבוע את מותה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן