פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

העיתונאי רוני ארזי, מקים את חברת משרוקית – שירותי ניו מדיה

0
0

ארזי, לשעבר עיתונאי בגל”צ, מקור ראשון, ישראלי, רדיו קול חי, ו’בשבע’ – ובשנתיים האחרונות שימש דובר מועצת יש”ע – עובר אל המגזר הפרטי לחברה אשר תתמקד בשירותי תוכן ועיצוב ברשתות החברתיות ובאינטרנט.
העיתונאי רוני ארזי, מקים את חברת משרוקית - שירותי ניו מדיה
העיתונאי רוני ארזי, מקים את חברת משרוקית – שירותי ניו מדיה

רוני ארזי (בן 28), לשעבר עיתונאי בתחנת גלי צה”ל, ומנהל מחלקת החדשות של רדיו קול-חי, הודיע היום (א), על כוונתו לסיים בסוף החודש את תפקידו כדובר מועצת יש”ע, לטובת הקמת “משרוקית” – חברה חדשה שתתמקד בשירותי תוכן ועיצוב ברשתות החברתיות ובאינטרנט.

עם תום שירותו הצבאי בתחנת גל”צ, כיהן ארזי ככתבם הצבאי של העיתונים ’ישראלי’, ו’מקור ראשון’, משם עבר לתחנת ’רדיו קול חי’ בה ניהל את מחלקת החדשות, במקביל לעריכת החדשות בעיתון ’בשבע’. לפני כשנתיים מונה לדובר מועצת יש”ע.

במסגרת עבודתו, הופקד ארזי בין היתר על תחום הניו מדיה במועצה, וניהל יחד עם נפתלי בנט ו-איילת שקד את פעילותה של תנועת ’ישראל שלי’, המונה כיום כ-90 אלף חברים, וניצבת בראש טבלת דפי הפייסבוק החברתיים המובילים בישראל.

לדברי ארזי; “במועצת יש”ע, פועל צוות מקצועי ומשפחתי, שנעים היה לעבוד לצידו ולתרום יחד איתו לקידום מפעל ההתיישבות הגדול והחשוב במדינה, מתוך אחריות כלל ישראלית. כעת, החלטתי להצעיד את פעילותי בתחום ה”ניו מדיה”, צעד אחד קדימה, ולהקים מסגרת עצמאית שתאפשר לי להקדיש לכך את מלוא זמני ומרצי”.

יו”ר מועצת יש”ע, מר דני דיין, הודה לרוני ארזי על פעילותו הענפה למען ההתיישבות, אמר, כי; “רוני, הצעיד את מועצת יש”ע, ואת ההתיישבות כולה כמה צעדים קדימה בכניסה אל תחומים הסברתיים בהם לא עסקנו כלל.

המערכה על ארץ ישראל, מחייבת התחדשות מתמדת ומאבק הסברתי מקורי. ארזי, יכול לרשום לזכות עצמו תרומה ייחודית ונכבדה למאמץ זה” – סיכם דיין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן