אינטרנט חדשות

ספקיות האינטרנט וחברות הסלולר, מחויבות ליידע לקוחותיהן בדבר אתרים פוגעניים

0
0

שר התקשורת מר משה כחלון; “תיקון, מס’ 49 לחוק התקשורת, יאפשר להורים לקבל בחינם מידע וכלי לסינון אתרים פוגעניים, גם למחשביהם וגם לטלפונים הסלולריים, על מנת להגן על ילדיהם”.
ספקיות האינטרנט וחברות הסלולר, מחויבות ליידע לקוחותיהן בדבר אתרים פוגעניים
ספקיות האינטרנט וחברות הסלולר, מחויבות ליידע לקוחותיהן בדבר אתרים פוגעניים

בעקבות החוק של חבר הכנסת אלכס מילר, חתם הבוקר (רביעי) שר התקשורת מר משה כחלון על הוראה לספקיות האינטרנט וחברות הסלולר, המחייבת אותן ליידע את לקוחותיהן בדבר אתרים פוגעניים ותכנים פוגעניים באינטרנט בכלל, ולילדים ולבני נוער בפרט (דוגמת אתרים פורנוגראפיים), וכן ליידע את הלקוחות בדבר הכלים והדרכים בהם ניתן לחסום את הגישה לאתרים ולתכנים אלה.

בנוסף, יחויבו החברות להציע למנוייהן שירות יעיל לסינון אתרים פוגעניים ותכנים פוגעניים – ללא תשלום.

שר התקשורת ח”כ משה כחלון, הבהיר, כי; “התיקון בחוק מול חברות הסלולר, וספקי הגישה לאינטרנט, יאפשר להורים לקבל בחינם מידע וכלי לסינון אתרים פוגעניים, גם למחשביהם, וגם ל’טלפונים הסלולריים’, על מנת להגן על ילדיהם”.

כידוע, בהמשך לתיקון מס’ 49 ל’חוק התקשורת’, עורך משרד התקשורת, תיקונים ברישיונות חברות הסלולר וספקי הגישה לאינטרנט.

דובר משרד התקשורת, ד”ר יחיאל שבי, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “על בעלי הרישיונות להציע למנוייהם ולספק למנוי שביקש זאת, שירות יעיל לסינון של אתרים פוגעניים ו-תכנים פוגעניים באינטרנט, בדרכים שיבהירו להם, בין היתר, את הסכנות האורבות לילדים, דרכי ההתגוננות מפני סכנות אלו, וכן את האפשרות לקבל מספק השירות תוכנת סינון יעילה, ללא תשלום נוסף, כאמור.

ספקי הגישה אל אינטרנט ו-מפעילים סלולריים לרבות מפעילים וירטואלים, יידעו את מנוייהם בהתאם לחובתם האמורה, בארבע הדרכים הבאות; עלון מודפס, פרסום באתר האינטרנט, הודעה בהסכם ההתקשרות ומידע אשר נמסר באמצעות נציג שירות לקוחות.

משרד התקשורת, דחה, לאחר שימוע שערך, את בקשת חלק מהמפעילים לאשר להם לשלוח ללקוחותיהם עלון מידע, וכמו כן, את בקשת חלק מהמפעילים לאשר להם לא להחיל את התיקון על מנויים עסקיים.

בתיקון ל”חוק מס’ 49 לחוק התקשורת”, חידד משרד התקשורת, את ההוראה בעניין יידוע המנוי בדבר קיומם של תכנים אשר אינם מתאימים לילדים ולבני נוער ופעל להוסיפה לתיקון רישיון החברות, כדי שבפני המנוי תעמוד תמונה מלאה לגבי תכנים בלתי הולמים המצויים ב’רשת האינטרנט’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן