עובדים | תעסוקה | כוח אדם

שר התמ”ת, חתם על צו הרחבה לעדכון דמי הבראה לעובדים במגזר הפרטי בסך 371 ₪

0
0

סכום דמי ההבראה במגזר הציבורי, עומד, בהתאם להסדר אחר, על סך 420 ₪ ליום. סכום דמי ההבראה במגזר הציבורי, עומד, בהתאם להסדר אחר, על סך 420 ₪ ליום ◄ הממונה הראשי על יחסי עבודה במשרד התמ”ת, עו”ד שלמה יצחקי; “הזכאות לדמי הבראה, מתייחסת לעובד אשר השלים שנת עבודה ראשונה. תחולת הצו, היא מיום 1.7.12”.
שר התמ
שר התמ”ת, חתם על צו הרחבה לעדכון דמי הבראה לעובדים במגזר הפרטי בסך 371 ₪

שר התמ”ת מר שלום שמחון, חתם היום (ד’), על צו הרחבה להסכם הקיבוצי הכללי שבין לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים לבין הסתדרות העובדים הכללית החדשה, בדבר עדכון סכום ’דמי הבראה ליום’, לו יהיו זכאים העובדים ב’מגזר הפרטי’. הסכום החדש יעמוד על 371 ש”ח ליום, במקום 365 ₪ ליום אשתקד – המדובר בעלייה של 1.6%.

יצוין כי, סכום דמי ההבראה ב’מגזר הציבורי’, עומד, בהתאם להסדר אחר, על סך 420 ₪ ליום.

הממונה הראשי על יחסי עבודה ב’משרד התמ”ת’, עו”ד שלמה יצחקי, מציין, כי; “הזכאות לדמי הבראה, מתייחסת לעובד אשר השלים שנת עבודה ראשונה. תחולת הצו, היא מיום 1.7.12”.

כמו כן, מספר ימי ההבראה, להם זכאי עובד, משתנה לפי הוותק בעבודה;

לאחר שנה ראשונה בעבודה; 5 ימי הבראה; ותק של שנתיים או שלוש שנים: 6 ימי הבראה; מהשנה הרביעית ועד העשירית – 7 ימי הבראה; ותק מהשנה האחת עשרה עד החמש עשרה; 8 ימי הבראה; מהשנה השש עשרה עד תשע עשרה – 9 ימי הבראה; מהשנה העשרים ואילך – 10 ימי הבראה.

עובד במשרה חלקית, יהיה זכאי ל’קצובת הבראה’ באופן יחסי לחלקיות משרתו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן