פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

כותרת, יכשיר יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור בשת”פ איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור

0
0

מנהל בית ספר ’כותרת’ העיתונאי דוד גלבוע; “במהלך 20 שנות קיומו, הכשיר ביה”ס “כותרת”, מאות עיתונאים שמאיישים עמדות מפתח בכלי התקשורת בישראל. התחום המתפתח והמאתגר של “יעוץ תקשורת ודוברות” הוא היעד הבא שלנו, בשיתוף עם איגוד יועצי התקשורת. לבניית המסלול החדש אנחנו מעמידים את הניסיון הרב והמוניטין שצברנו, כדי להכשיר את הדור הבא של יועצי התקשורת ואנשי יחסי הציבור”.
כותרת, יכשיר יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור בשת
כותרת, יכשיר יועצי תקשורת ואנשי יחסי ציבור בשת”פ איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור

בית הספר לעיתונאות ’כותרת’ של אוניברסיטת תל אביב, המוסד המוביל בישראל, להכשרת עיתונאים, ואנשי תקשורת בשיתוף פעולה ’איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור’ בישראל, הנחשב הארגון הרשמי המאגד את העוסקים בתחום ופועל למקצועיות ומצוינות בענף, בנו תוכנית הכשרה מקיפה, ראשונה מסוגה להכשרת ’יועצי תקשורת’ ו’אנשי יחסי ציבור’ ודוברים.

תוכנית הלימודים כוללת הכרות עם אמצעי התקשורת בישראל, כתיבה עיתונאית ושיווקית, קביעת מסרים, ניו מדיה, בניית קמפיין יחסי ציבור, התמודדות עם משבר תקשורתי, תכנון ורכישת תוכן שיווקי ועוד.

סגל המרצים, יכלול מרצים מתחום העיתונאות, כמו; קובי מידן, אורלי וילנאי, ואחרים, וכן מרצים מתחום האסטרטגיה, והייעוץ התקשורתי ביניהם; בעלי משרדים, דוברים מן המגזר הציבורי והממשלתי, בעלי משרדי אינטראקטיב, ועוד.

התוכנית מיועדת לבעלי תואר ראשון, וכוללת 350 שעות לימוד והתנסות +100 שעות התמחות (שנת לימודים אחת). הלימודים, יתקיימו בימי חמישי בין השעות; 10:00-18:00, ובימי שישי בין השעות; 8:30-12:00 בבית הספר ’כותרת’, אוניברסיטת ת”א.

תחילת הלימודים; 26.2.13. בימים אלה, מתחילה ההרשמה לבית הספר, לפרטים, ניתן לפנות לבית הספר “כותרת”, בטלפון; 03-6409498.

דוד גלבוע, מנהל בית ספר ’כותרת’, מסביר, כי; “במהלך 20 שנות קיומו, הכשיר בית הספר “כותרת”, מאות עיתונאים שמאיישים עמדות מפתח בכלי התקשורת בישראל.

פופי אריאלי, יושבת ראש איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל

התחום המתפתח והמאתגר של “יעוץ תקשורת ודוברות” הוא היעד הבא שלנו, בשיתוף עם איגוד יועצי התקשורת. לבניית המסלול החדש אנחנו מעמידים את הניסיון הרב והמוניטין שצברנו, כדי להכשיר את הדור הבא של יועצי התקשורת, ואנשי יחסי הציבור”.

יו”ר איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל הגב’ פופי אריאלי, אמרה, כי; “תחום התקשורת בארץ ובעולם, עובר שינויים רבים המשפיעים בתורם, על מגוון השירותים אותם יועצי התקשורת נדרשים להוביל – החל בבניית אסטרטגיה תקשורתית, קביעת המסרים, ניהול קמפיין יחסי צבור בשילוב עם ניו-מדיה, תכנון ורכישת תוכן שיווקי ועוד. שינויים אלה, מחייבים גם תוכנית הכשרה ייעודית עליה עמלה הנהלת האיגוד בשנה האחרונה. אנו מצפים, כי תוכנית ההכשרה החדשנית מסוגה, תייצר את “הסיירת” העתידית של ענף הייעוץ התקשורתי”.

איגוד יועצי התקשורת ויחסי ציבור בישראל, הינו האיגוד המקצועי של ענף יחסי הציבור והדוברות, המונה על פי ההערכות, כ-4000 אנשי מקצוע – ביניהם בעלי משרדים פרטיים, דוברים ואנשי יחסי ציבור בחברות עסקיות, בשירות הציבורי ובמגזר השלישי. לאיגוד, מועצה ציבורית, הנהלה וועדות מקצועיות, כולם פועלים בהתנדבות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן