טכנולוגיות תקשורת

רונה בן דוד מנכ”לית OnTheMob: אפל TV, תזעזע עולם הטלוויזיה כפי שעשתה עם המוזיקה

0
0

רונה בן דוד, מנכ”לית OnTheMob; “בעולם של אפל TV, כאשר הטלוויזיה תעבוד על בסיס אפליקציות ואינטרנט, כמו ב’מובייל’, המרוויחים העיקריים יהיו יצרני התוכן והצרכנים, על חשבון חברות הכבלים והטלוויזיה תהפוך מכשיר חברתי אשר משלב את הצרכן כחלק אינטגרטיבי מהתוכן”.
רונה בן דוד מנכ
רונה בן דוד מנכ”לית OnTheMob: אפל TV, תזעזע עולם הטלוויזיה כפי שעשתה עם המוזיקה

“חברת אפל (Apple), תדחק את חברות הכבלים עם השקת אפל TV, ותזעזע את עולם הטלוויזיה, בדיוק כפי שעשתה זאת לתעשיית המוזיקה”. כך אמרה רונה בן דוד, מנכ”לית חברת השיווק במובייל OnTheMob, בכנס MAD של עיתון “גלובס”, שנערך היום (ד’), בעיר תל אביב.

לדברי בן דוד, חברת “אפל TV”, תייצר אקוסיסטם חדש בה המרוויחים יהיו אפל ויצרני התוכן. חברות הכבלים, ידחקו הצידה ויהוו ספקיות רוחב פס בלבד, כאשר המשמעות תהיה פגיעה משמעותית ברווחי חברות הכבלים, זאת בנוסף לאיום הרגולטורי המאיים עליהם בכל עת”.

לדבריה, מעבר למהפכה בצריכת התוכן בטלוויזיה, Apple TV, תגרום גם למהפכה בפרסום בטלוויזיה. “במהלך השנים מכשירי הטלוויזיה השתפרו משמעותית טכנולוגית, עם חיבור
לרשת”, אומרת בן דוד; “אך עדיין הפרסום בטלוויזיה לא התפתח מעבר לסרטוני הפרסומת הסטנדרטיים. פרסומות בטלוויזיה משודרות לכולם, ואין מיקוד או יכולת פרסונליזציה בקהל יעד ספציפי.

בעוד עולם הפרסום הולך למיקוד לקהלי יעד, הטלוויזיה עדיין פונה לאוכלוסיות רחבות יחסית, ואיננה מסוגלת לבצע מיקוד מדויק בדומה לפלטפורמות רשת ומובייל אחרות”.

רונה בן דוד; “בעולם של אפל TV, כאשר הטלוויזיה תעבוד על בסיס אפליקציות ואינטרנט, כמו ב’מובייל’, המרוויחים העיקריים יהיו יצרני התוכן והצרכנים, על חשבון חברות הכבלים והטלוויזיה תהפוך מכשיר חברתי אשר משלב את הצרכן כחלק אינטגרטיבי מהתוכן”.

בן דוד, מוסיפה, כי; “לדוגמא, באפליקציה אשר תותאם לטלוויזיה של יצרן תוכן, כגון; HBO, דיסני, ו-דורי מדיה, הצרכן, יוכל לבחור לרכוש תכנים ספציפיים ישירות מיצרן התוכן, ולא מ’חברת הכבלים’, וכך להימנע מחבילת ערוצים יקרה, שסביר להניח שהוא לא צורך את כלל התכנים שהיא מציעה, כפי שקיים כיום.

מצב זה, יעשה מהפכה בעולם הפרסום, שכן יצרני התוכן, יוכלו לבצע מיקוד לפרסום בצורות מתקדמות יותר מהפורמט הטלוויזיוני,
ולייצר למפרסם יכולת מיקוד גבוהה יותר לקהל היעד”.

“מהצד השני”, אומרת רונה בן דוד, מנכ”לית OnTheMob, כי; “הצרכן, יהיה מרוצה – הוא ישלם פחות, ויקבל רק את התכנים שהוא אוהב, וגם הפרסומות יהיו רלוונטיות עבורו. כך ניתן, יהיה לסגור את הפער בין פרסום בטלוויזיה, לבין יכולת הנעה לפעולה של הצרכן, יחד עם מדידה מדויקת של מהלכי השיווק של המפרסמים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

רמיקסים לחגיגת יום העצמאות 77

דילוג לתוכן