כאן עכו

עכו: נחש צפע, נלכד בשת”פ של השירות הווטרינרי ולוכד הנחשים גדעון שלמה

0
0

בתיאום עם הרשות להגנת הטבע והגנים, הנחש שנלכד מסתתר מתחת מכונית חונה, מאחורי מיכל הדלק, הוחזר לחיק הטבע למקום מרוחק מכל יישוב מאוכלס ◄ הווטרינר העירוני בעיר עכו, ד”ר דב לרנר, קורא לציבור לגלות ערנות ולשמור על ניקיון חצרות הבתים, כדי למנוע מהגעתם של מכרסמים שונים ובעקבותיהם את הנחשים.
עכו: נחש צפע, נלכד בשת
עכו: נחש צפע, נלכד בשת”פ של השירות הווטרינרי ולוכד הנחשים גדעון שלמה

בעקבות טיפול מהיר של הווטרינר העירוני ד”ר דב לרנר, בעיריית עכו, ובעבודה משותפת עם לוכד נחשים מקצועי נלכד נחש צפע, אשר הסתתר מאחורי מיכל הדלק ברכבו של תושב העיר עכו.

המקרה ארע בתחילת השבוע, באחת משכונות העיר. בעקבות תלונה אל מוקד העירוני של עיריית עכו, על נחש מסוג צפע, שנמצא ברחוב, הוזעק אל המקום הווטרינר העירוני דר’ לרנר, וצוותו אשר ניסו ללכוד את הנחש. בינתיים, הצליח הנחש לחמוק, ולהסתתר מתחת מכונית חונה, מאחורי מיכל הדלק.

בעקבות זאת, הועבר הרכב אל מוסך “בני חביב” בעיר, ושם בעבודה משותפת של המפקח הווטרינרי מר ישראל סולומון, ולוכד הנחשים המקצועי מר גדעון שלמה, אשר נקרא לעזרה, נלכד בסופו של דבר, נחש הצפע, וכל הסובבים נשמו לרווחה.

בתיאום עם הרשות להגנת הטבע והגנים, הוחזר הנחש לחיק הטבע למקום מרוחק מכל יישוב מאוכלס.

הווטרינר העירוני בעיר עכו, ד”ר דב לרנר, קורא לציבור לגלות ערנות ולשמור על ניקיון חצרות הבתים, כדי למנוע מהגעתם של מכרסמים שונים ובעקבותיהם את הנחשים.

אגב, לוכד הנחשים מר גדעון שלמה, שהינו תושב עכו, נוהג להעביר בשעות הפנאי שלו בהתנדבות סדנאות לבני נוער במסגרת פעילות מרכז הנוער “הפוך על הפוך”, והוא עושה בצורה מרתקת, ומעוררת עניין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן