תקציב השיווק של דואר ישראל לשנת 2012, עומד על; כ-20 מיליון ₪ ◄ בתנאים המקדימים למכרז, הגבילה חברת דואר ישראל את התנאים למשרדי פרסום בגודל בינוני אשר יענו על תנאי המכרז כפי שיופיעו בתקשורת ובאתרי המכרזים.
דואר ישראל, יוצאת במכרז לבחירת משרד פרסום חדש לאחר 5 שנות עבודה
לאחר 5 שנות עבודה משותפת חברת דואר ישראל, יוצאת למכרז לבחירת משרד פרסום. יצוין, כי תקציב השיווק של דואר ישראל לשנת 2012, עומד כיום על סכום של כ-20 מיליון ₪.
על פי חוק חובת המכרזים, דואר ישראל כחברה ממשלתית מחויבת לצאת למכרז חדש.
משרד הפרסום גליקמן- נטלר- סמסונוב, שימש כמשרד הפרסום של הדואר ב-5 השנים האחרונות לאחר שזכה במכרז הקודם (3 שנים חוזה ועוד הארכה של שנה ועוד שנה על פי הנהלים הכרוכים בצורך בעריכת מכרז).
מירב לפידות איילון, דוברת דואר ישראל, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “חברת דואר ישראל, יוצאת בימים אלה למכרז לבחירת משרד פרסום, אשר יוביל ביחד עם אגף השיווק בחברה את מהלכי הפרסום והשיווק הנדרשים.
חברת הדואר, נחשבת ל”תקציב נחשק” בקרב משרדי הפרסום, ובמכרז צפויים להתמודד המשרדים המובילים בקטגוריה הנדרשת.
בתנאים המקדימים למכרז, הגבילה החברה את התנאים למשרדי פרסום בגודל בינוני אשר יענו על תנאי המכרז כפי שיופיעו בתקשורת ובאתרי המכרזים.
בעבר, נתנו לחברת הדואר שירותי פרסום משרד הפרסום גלר נסיס, ולפניו משרד הפרסום יהושוע TBWA, חברת הפרסום הנוכחית גליקמן – נטלר- סמסונוב, צפוייה להתמודד שוב במכרז.
חברת דואר ישראל, מספקת לכלל אוכלוסיית מדינת ישראל את שירות הדואר האוניברסאלי ושירותי בנק הדואר תחת הסיסמא: מכל אחד, לכל אחד, בכל מקום, כל יום ובמחיר השווה לכל נפש.
מדי יום פוקדים את כל בתי האב ובתי העסק במדינה כ- 1,650 דוורים מקצועיים, כ- 2,000 נציגי שירות מספקים לקהל הלקוחות, באמצעות רשת סניפים בעלת פריסה ארצית רחבה, מגוון של כ- 100 מוצרים ושירותים מקוונים וחדשניים.
לחברת דואר ישראל יש צוות של אנשי שיווק מקצועיים, המספקים פתרונות עסקיים ודואריים לכל המגזרים. כחברה, דואר ישראל מבטיחה, כי תטפח את מעורבותה בקהילה, ותהא מעורבת בפרויקטים חברתיים.
Add Comment