כאן סלבס ישראל

איילת זורר, צעדה על השטיח האדום בלוס אנג’לס בפריימירה לסרטה החדש

0
0

איילת זורר, פרזנטורית רשת “גולברי”, נראתה זוהרת בשמלת מיני כתומה, כיכבה על השטיח האדום לצדם של דיאן קיטון, ו-קלווין קליין, ומשם המשיכה למסיבה של הסרט החדש Darling companion, והחליפה את השמלה בחולצה מרהיבה של “גולברי” (Golbary), מקולקציית הקיץ החדשה 2012.
איילת זורר, צעדה על השטיח האדום בלוס אנג’לס בפריימירה לסרטה החדש
איילת זורר, צעדה על השטיח האדום בלוס אנג’לס בפריימירה לסרטה החדש

השחקנית הבינלאומית והדוגמנית ישראלית (פרזנטורית של רשת האופנה גולברי) זוכת פרס אופיר ופרס האקדמיה לטלוויזיה, איילת זורר (Ayelet Zurer), ממשיכה להדהים ביופייה ובמשחקה בסרטים חדשים בהוליווד. אמש (ד’, 18.4), צעדה על השטיח האדום בפרמיירה של הסרט; ’Darling companion’, שנערכה ב- “תיאטרון המצרי” בעיר הוליווד.

השחקנית הישראלית זורר, מגלמת בסרט בחורה בשם כרמן, שעוזרת לשחקנית הראשית בחיפושים אחר הכלב שלה, אותו היא אימצה לאחר שמצאה אותו פצוע על הכביש.

זורר, שנראתה זוהרת בשמלת מיני כתומה, כיכבה על השטיח האדום לצדם של דיאן קיטון, ו-קלווין קליין, ומשם המשיכה למסיבה של הסרט, והחליפה את השמלה בחולצה מרהיבה של אופנת “גולברי” (Golbary), מקולקציית הקיץ החדשה 2012.

כשנשאלה איילת זורר, בראיונות על השטיח על סרטה הבא שיצא לאקרנים; ’Man of Steel Superman’, למה המעריצים יכולים לצפות מן הסרט החדש, השיבה שהסרט החדש של ’סופרמן’ בבימויו של זאק סניידר, יהיה דומה יותר לסרט “האביר האפל”, יש תחושה מאוד אפלה בו גיבור קטן הופך לסופרמן”. לדעתה של זורר, זהו משהו מאוד “אדג’י”.

זורר, שתגלם את לארה, אימו הביולוגית של סופרמן, סיפרה שהיה מהנה ומעניין מאוד לעבוד עם הבמאי, ועם שאר השחקנים, והיא נהנתה מאוד לעבוד על הדמות של לארה אימו של סופרמן.

השחקנית איילת זורר, אשר מתגוררת בימים אלה בעיר לוס אנג’לס, ארה”ב, תגיע לארץ הקודש כבר בקיץ הקרוב, במיוחד לרגל צילומי קמפיין החורף של רשת האופנה גולברי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן