בורסה

Lenovo, מחזקת את נוכחותה בישראל: הכריזה, כי תשקיע בקרן ההון סיכון Vertex

0
0

ג’ורג’ הי, סגן נשיא בכיר ומנהל טכנולוגי ראשי CTO) Lenovo); “ל-Lenovo, ישנה אחיזה חזקה בשוק הישראלי, המשקפת את הצלחת החברה ברחבי העולם” ◄ אהוד לוי, שותף מנהל ב’קרן ההון סיכון Vertex’; “אנו מברכים את Lenovo על הצטרפותה למשפחת המשקיעים האסטרטגיים הבינלאומיים של Vertex. קיימת סינרגיה חזקה בין מיקוד ההשקעות של Vertex, לבין מטרותיה העסקיות של Lenovo לטווח הארוך”.
Lenovo, מחזקת את נוכחותה בישראל: הכריזה, כי תשקיע בקרן ההון סיכון Vertex
Lenovo, מחזקת את נוכחותה בישראל: הכריזה, כי תשקיע בקרן ההון סיכון Vertex

קבוצת Lenovo, הכריזה היום (שני) בעיר פתח תקווה, על השקעתה בקרן ההון סיכון החדשה של Vertex. השקעה זו בקרן הרביעית של ’ורטקס’, הינה חלק מהאסטרטגיה של Lenovo לחיזוק נוכחותה בישראל. החברה, תבצע השקעה משמעותית בקרן המיועדת להשקעה בחברות ישראליות, בתחומים הבאים; תקשורת נייחת ומובייל, טכנולוגיות ואפליקציות בתחום המדיה הדיגיטאלית, תוכנה ותשתיות IT ארגוניות, ו’טכנולוגיה ירוקה’.

ג’ורג’ הי, סגן נשיא בכיר ומנהל טכנולוגי ראשי CTO) Lenovo), התייחס להשקעת החברה ב-Vertex, ואמר; “ל-Lenovo, ישנה אחיזה חזקה בשוק הישראלי, המשקפת את הצלחת החברה ברחבי העולם. Lenovo, היא החברה המובילה בישראל ובעולם בתחום המחשבים הניידים העסקיים, והשנייה בגודלה במחשבים, בכלל.

מטרת ההשקעה ב-Vertex, הינה לחזק את נוכחות Lenovo בישראל, בתחום המחקר והפיתוח. אנו מאמינים מאוד בפוטנציאל הרב הטמון בשילוב החדשנות הטכנולוגית והיזמות של חברות ישראליות, עם הנוכחות הבינלאומית הרחבה של Lenovo”.

אהוד לוי, שותף מנהל ב’קרן ההון סיכון Vertex’, אמר; “אנו מברכים את Lenovo על הצטרפותה למשפחת המשקיעים האסטרטגיים הבינלאומיים של Vertex. קיימת סינרגיה חזקה בין מיקוד ההשקעות של Vertex, לבין מטרותיה העסקיות של Lenovo לטווח הארוך”.

שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Lenovo, יתרום משמעותית לפעילות העסקית של חברות הפורטפוליו שלנו, ובמקביל יחזק את תעשיית ההיי-טק המקומית. בהתבסס על הניסיון המצטבר של Vertex בשיתופי פעולה אסטרטגיים מסוג זה מאז הקמתה לפני כ-15 שנה, אנו בטוחים ששותפות זו תביא להצלחתם של כל הצדדים המעורבים; קבוצת Lenovo, חברות הפורטפוליו של Vertex, וקרנות Vertex”. סיכם לוי, שותף מנהל בקרן ההון סיכון Vertex.

◄ אודות Lenovo;

Lenovo היא חברה טכנולוגית פרטית, בשווי 21 מיליארד דולר, המשרתת את לקוחותיה הפרושים ב- 160 מדינות, ומדורגת כספקית ה- PC השנייה בגודלה בעולם. Lenovo, מחויבת לייצר את המחשבים האישיים והמכשירים הניידים הטובים בעולם.

המודל העסקי של Lenovo, מבוסס על חדשנות, על יעילות תפעולית ועל שביעות רצונו של הלקוח, תוך התמקדות בהשקעה בשווקים חדשים ומתפתחים.

Lenovo, שנוסדה בעקבות רכישת חטיבת המחשוב האישי של IBM על ידי קבוצת Lenovo, מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים ושירותים טכנולוגיים אמינים, בטיחותיים, וקלים לשימוש בכל העולם.

ל-Lenovo, מרכזי פיתוח ומחקר ביאמאטוֹ, יפן; בבייגי’ן, בשנחאי ובשנזן, סין; ובראליי, צפון קרוליינה. מידע נוסף נמצא באתר האינטרנט בכתובת; Lenovo.com.

◄ אודות VERTEX;

Vertex, הינה קרן הון סיכון מהמובילות והותיקות בישראל, המנהלת כ-600 מיליון דולר. הקרן בעלת בסיס משקיעים בינלאומי חזק, צוות רב-תחומי ומנוסה, ורקורד מרשים של מימושים דרך M&A, ו-IPO.

Vertex, תורמת להצלחתן של חברות הפורפוליו בין השאר על ידי יצירת הזדמנויות עסקיות דרך רשת קשרים ענפה הכוללת בסיס רחב של משקיעים אסטרטגיים מאסיה, אירופה, וצפון אמריקה.

Vertex, משקיעה בחברות היי-טק בתחומים הבאים; תקשורת נייחת ומובייל, טכנולוגיות ואפליקציות בתחום המדיה הדיגיטאלית, תוכנה ותשתיות IT ארגוניות, ו’טכנולוגיה ירוקה’. מידע נוסף נמצא באתר האינטרנט בכתובת; VertexVC.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן