מעתה הסועדים, יכולים בכל עת להשתמש בלחצן, כדי לקרוא למלצר, להזמין תפריט, לבקש חשבון או לכל מטרה אחרת ◄ לחצן השירות של של חברת Velux, הותקן ב”קפה גורילה” בעיר בת ים ובעיר הרצליה
לחצן שירות עבור עיוורים, ו-אילמים לצורך הזמנת מלצר בבתי קפה/מסעדות
האם כבר לא צריך להתאמץ כדי לקרוא למלצרים? המבקרים בבתי קפה ומסעדות, מכירים את הקושי שקיים לעיתים ללכוד את תשומת הלב של המלצר, במיוחד כשהמקום עמוס או שהשולחן ממוקם בנקודה מרוחקת. יש המנסים ללכוד את עיני המלצר באמצעות נפנוף הידיים, ומנסים לסמן באוויר אם רצונם בחשבון או להזמין דבר מה נוסף, אחרים קוראים בקול, ואילו השקטים יותר מחכים בסבלנות עד שהמלצר מגיע לשולחן סמוך להם. התוצאה היא שההמתנה לקבלת השרות או החשבון עלולה להמשך דקות ארוכות שלעיתים גם עלולות להיות מורטות עצבים.
בסניפי “קפה גורילה” בטיילת בת ים, ובעיר הרצליה, החליטו ללכת צעד קדימה להגברת ה’נגישות’ עבור עבור עיוורים, ו-אילמים, והתקינו על השולחנות המסעדה ’לחצני שירות’ מתקדמים של חברת “וולוקס” (Velux). מעתה הסועדים, יכולים בכל עת להשתמש בלחצן, כדי לקרוא למלצר, להזמין תפריט, לבקש חשבון או לכל מטרה אחרת.
המערכת, מסייעת, כאמור, לציבור הסועדים שמתמודד עם עיוורון או קושי בדיבור. בעזרת לחיצת כפתור, אפשר לזמן שירות לשולחן ונמנעים קשיים בהתנהלות במסעדה.
אחראי המשמרת והמלצרים, מקבלים חיווי אלקטרוני על הקריאה, ויכולים לטפל בה במהירות. אם הבקשה היא לקבלת חשבון הם מביאים אותו עימם, וכך חוסכים זמן יקר לסועדים שכבר רוצים ללכת לדרכם.
הלחצנים, מקלים גם על המלצרים שיכולים להתמקד בשירות ללקוח שהם מטפלים בו ולא צריכים לפזול בעיניהם לשולחנות אחרים לבדוק אם מישהו זקוק להם במקביל.
המערכת מסייעת בהפחתת הלחץ מהמלצרים במיוחד בשעות הלחץ ומקצרת משמעותית את מרחק ההליכה שהמלצר צריך לעבור במשמרת.
לחצנים של לחצן השירות של של חברת Velux, נוספים הותקנו במטבח ובבר, והם מיידעים את המלצרים בזמן אמיתי על יציאת המנות, וכך מקצרים את משך הזמן עד הגעתן לשולחן הסועדים.
Add Comment