פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

הכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, נפתח עם זוכה הנובל פרופ’ דן שכטמן

0
0

“יאיר לפיד, לא יעבור אחוז החסימה” – כך העריך העיתונאי והפרשן פוליטי שלום ירושלמי, מ”מעריב”, בכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, שנערך בירושלים, במהלכו הופיע גם זוכה פרס הנובל, פרופ’ דן שכטמן, שהעניק הרצאת האורח בכנס ◄ תמי שינקמן, יועצת התקשורת, קיבלה מטעם האיגוד אות הוקרה על הקמפיין שניהלה, לשחרור גלעד שליט.
הכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, נפתח עם זוכה הנובל פרופ’ דן שכטמן
הכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, נפתח עם זוכה הנובל פרופ’ דן שכטמן

בפאנל שדן בממשק שבין הפוליטיקה והתקשורת במסגרת ’הכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות’, שנערך היום בעיר ירושלים, אמר העיתונאי והפרשן פוליטי שלום ירושלמי מהעיתון מעריב, כי להערכתו; “לעיתונאי יאיר לפיד, קרה פנצ’ר, הוא נלחץ מחוק שלא נחקק, הפסיד את מקומו בתקשורת, בגלל בחירות שלא יתקיימו השנה. הערכה שלי, היא כי יאיר לפיד יגיע לסף אחוז החסימה”.

בפאנל “על אקטואליה, דמוקרטיה ופוליטיקה ומה חושבים העיתונאים על הלוביסטים”, אשר הנחה אפרים לפיד, חבר הנהלת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור, הועלו גם שמותיהם של; נתן אשל, ציפי לבני, יו”ר מפלגת קדימה, ופוליטיקאים נוספים.

גם ח”כ זבולון אורלב, התייחס לכניסתו של העיתונאי יאיר לפיד אל הפוליטיקה, ואמר, כי; “תופעת לפיד, היא כמו “חלף עם הרוח”. “כניסתו של יאיר לפיד לפוליטיקה באמצעות מפלגה “אופנתית” תפגע בדמוקרטיה”.

ח”כ אורלב, אמר בהתייחסו למפלגת “קדימה”, כי; “תראו מה קורה ב”קדימה” – מפלגה אשר אין לה שום אחיזה בשטח, אני מנבא ל”מפלגת קדימה” שהיא לא תהיה במפה הפוליטית בעוד לכל היותר שתי קדנציות בכנסת”.

העיתונאי צבי זרחיה, מעיתון ’דה מרקר’, אמר כי; “הלוביסטים בכנסת, משרתים את ה’טייקונים’, ומשחיתים את עבודת הח”כים”.

לדעתו של זרחיה; “לוביסטים, חייבים לפעול באופן שקוף יותר ולגלות לחכ”ים את מי הם מייצגים כדי למנוע מצבים כמו הניסיון להעביר את חוק סימון המחירים”.

העיתונאי צבי זרחיה, מעיתון TheMarker עם היחצן רני רהב

’הכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות’, שנערך היום בעיר ירושלים, מתקיים בין התאריכים; 26-28 בינואר, בעיר ירושלים, בהלכו הופיע גם זוכה פרס הנובל, פרופ’ דן שכטמן, אשר נתן את הרצאת האורח בכנס.

כמו כן, סיפר פרופ’ שכטמן, על הסיקור התקשורתי מאחורי ה”קוואזי- גבישים”, ועל כיצד זה מרגיש להפוך ל”סלב” כאשר פתאום כל המצלמות והמיקרופונים מופנים אליו, וכאשר רכב הלימוזינה, מחכה לו כבר עם רדתו מהמטוס.

עוד היו בין הדוברים, בכנס; יועץ התקשורת מר מוטי שרף, אשר שיתף את הקולגות בטעימות מהתמודדויות עם משברים בעידן הדיגיטלי.

כמו כן, נשאה דברים יועצת התקשורת הגב’ תמי שינקמן, אשר סיפרה על האסטרטגיה התקשורתית מאחורי הקמפיין לשחרור החייל החטוף גלעד שליט, ובתום דבריה, קיבלה מאיגוד את אות הוקרה על הקפיין שניהלה, בנוכחות עובדי משרדה, השותף בני כהן, הבעל משה דבי, והקולגות שפרגנו ביניהם; היחצ”ן רני רהב, מוטי ורסס, ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן