גינון

משתלות וונדי, יקיימו תערוכת זני קמליות (Camellias) מיוחדים מכל העולם

0
0

הקמליה (Camellia), פורחת מהסתיו עד סוף החורף. ניתן לגדל אותה בגינות או במיכלים. היא מעדיפה אזורים קרירים ופינות מוצלות, אדמה עשירה בחומר אורגני ומנוקזת היטב ◄ משתלות וונדי בעין ורד בשרון, בשילת ליד מודיעין וב”עד הלום” ליד אשדוד◄ הכניסה ללא תשלום.
משתלות וונדי, יקיימו תערוכת זני קמליות (Camellias) מיוחדים מכל העולם
משתלות וונדי, יקיימו תערוכת זני קמליות (Camellias) מיוחדים מכל העולם

משתלות וונדי, עורכות תערוכה חורפית מרהיבה (יום שישי, 27 בינואר, יום שישי, 3 בפברואר) של מבחר גדול של זני קמליות (Camellias). בתערוכה, יוצג אוסף הקמליות הגדול בישראל אותן ייבאו משתלות וונדי, מאירופה, ארצות הברית, אוסטרליה ו-ניו זילנד.

קמליה (Camellia), היא אחד הפרחים המיוחדים. דווקא בעונה זו, כשמרבית צמחי הגינה נמים את שנת החורף, נמצאות הקמליות בשיא פריחתן ומעניקות יופי מיוחד לסביבתן.

בישראל גדל מגוון עשיר של קמליות במגוון צורות וצבעים מהקמליות היפניות המצטיינות בפרחים גדולים ובולטים ועד למינים אחרים, כמו; הססנקווה ששפעת הפרחים, הריחנית לעיתים, משווה מראה אלגנטי ומיוחד לצמח. בתערוכה, יוצג מבחר גדול של זנים שונים של קמליות במגוון צבעים וגדלים.

הקמליה, זכתה לפרסום רב בספר “הגברת עם הקמליות” של אלכסנדר דיומא והפכה לחלק בלתי נפרד מהתרבות העולמית.

יש לדעת שאחותן של הקמליות הפורחות בגן היא ה’קמליה הסינית’, שמעליה מפיקים את התה, שאנו שותים. תהליך ההפקה אינו פשוט כלל ועיקר ואת הזן של התה לא מגדלים בארץ, אבל הייחוס קיים.

הקמליה, פורחת מהסתיו עד סוף החורף. ניתן לגדל אותה בגינות או במיכלים. היא מעדיפה אזורים קרירים, ופינות מוצלות, אדמה עשירה בחומר אורגני ומנוקזת היטב.

הקמליה היא צמח מאד מיוחד. היא זקוקה לקצת יותר תשומת לב מצמחים רגילים, אך המאמץ שווה ביותר וישנם בארץ גינות רבות שמתפארות בגידולים יפיפיים של קמליות.

במהלך ימי התערוכה, ימכרו לאוהבי הקמליות צמחים במיכלים קטנים וזולים מן הרגיל של 25 שקל.

התערוכה, תהיה פתוחה במשך שבוע מיום שישי, 27 בינואר ועד יום שישי, 3 בפברואר בשעות 9:00-16:00 במשתלות וונדי ב-עין ורד בשרון, בשילת – ליד מודיעין וסמוך למחלף “עד הלום” בכניסה הדרומית לעיר אשדוד. הכניסה ללא תשלום. (משתלות עין ורד, ועד הלום סגורות בשבת).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן