פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

רשות השידור, וחברת שפ”ם אפיקים, חתמו על הסכם להמשך שידורי הפרסום ברדיו

0
0

שפ”ם אפיקים, תמשיך להיות חברת הזיכיון הבלעדית לשיווק ומכירת זמן אוויר ברשתות קול ישראל ◄ אברהם פרחי, מנכ”ל חברת שפ”ם-אפיקים, הביע את בטחונו, כי 2012, תצעיד את רשות השידור להישגים כלכליים ומקצועיים גבוהים יותר ◄ יו”ר רשות השידור, ד”ר אמיר גילת; “אני מאמין שמפגש הרצונות בין הרשות לבין שפ”ם, יקדם את הפרסום ברדיו ויחזק את האמון בשידור הציבורי”.
רשות השידור, וחברת שפ
רשות השידור, וחברת שפ”ם אפיקים, חתמו על הסכם להמשך שידורי הפרסום ברדיו

רשות השידור, וחברת שפ”ם-אפיקים חתמו אמש (ראשון) על הסכם לפיו תמשיך חברת שפ”ם-אפיקים לספק את שידורי הפרסום ב”קול ישראל”. נודע, כי קדם להסכם שנחתם משא ומתן ארוך ומייגע, אשר נפתח בעקבות החלטת ’הועד המנהל של רשות השידור’, שלא להמשיך את ההתקשרות עם הזכיין בתנאים הקיימים, על מנת להגן על האינטרס הציבורי, ולהבטיח, כי מערך הבקרה והשליטה, יהיו בידי רשות השידור.

יו”ר הרשות, ד”ר אמיר גילת, הביע סיפוק מהישגי הרשות בהסכם שמבטיח לרשות השידור שקיפות, שליטה ובקרה על ההכנסות מפרסום.

את רשות השידור, ייצגו במו”מ עו”ד אמיר וונג ממשרד רון גזית רוטנברג ושות’, ועו”ד אבנר כהן ממשרד כהן-וילצ’יק-קמחי ושות’.

יו”ר רשות השידור, ד”ר אמיר גילת; “אני מאמין שמפגש הרצונות בין הרשות לבין שפ”ם, יקדם את הפרסום ברדיו ויחזק את האמון בשידור הציבורי”.

מנכ”ל רשות השידור, מר יוני בן-מנחם, ומנהל “קול ישראל” מר מיקי מירו, הביעו הערכה לגורמים המקצועיים ברשות השידור אשר עסקו במלאכה.

מר אברהם פרחי, מנכ”ל חברת שפ”ם-אפיקים, הביע את ביטחונו, כי 2012, תצעיד את רשות השידור להישגים כלכליים ומקצועיים גבוהים יותר, הודה להנהלת הרשות על האמון והבטיח להמשיך ולשווק את הפרסומות ברשתות הרדיו של “קול ישראל” באופן המקצועי ביותר ובאותה המיומנות והמסירות כפי שגילינו עד כה”.

פרחי, הדגיש, כי למרות שהתקופה שלפנינו מאתגרת במיוחד, בכוונת שפ”ם להכריז על שנת 2012 כעל “שנת הרדיו”. “זה שהקמפיינים ב’קול ישראל’ אפקטיביים מאוד, זו כבר עובדה בדוקה, אלא שלעת הזו, ברור, כי הם גם המתאימים ביותר לעידן בו הצרכן מעדיף דיבור ישיר בגובה האוזניים, ויעילות על פני ראוותנות.

פרחי, הסביר, והוסיף, כי; “ניתוח נכון של התובנות הללו, הן שהביאו את שפ”ם, לסיים את שנת 2011 עם גידול של 8% במכירות, הישג שהוא משמעותי כמובן במיוחד על רקע מגמת הירידה שאפיינה את התעשייה כולה”.

כזכור, החליט הועד המנהל של רשות השידור לעניין הפרסום ב’רדיו-פורום’ שהוקם במיוחד למטרה זו, וכלל את יעקב בורובסקי, דוד חיון, יוסי דרמר, גאולה אבידן, ועאטף כיוף, על הקמת מערך בתוך רשות השידור, שיטפל בנושא הפרסום ברדיו בתוך הרשות, לרבות בתחום הבקרה.

◄ שפ”ם אפיקים

שפ”ם-אפיקים, שהוקמה בשנת 1993, חרטה על דגלה את מיצוב הרדיו כמדיה מובילה אפקטיבית ורלוונטית והשיגה הישגים דרמטיים בהגדלת נתח הפרסום של הרדיו בעוגת הפרסום.

הישגיה של חברת שפ”מ בתחומי השיווק והמכירות של רשתות הרדיו, כולל; “רק בקול ישראל הפרסום ברדיו עובד”, הושגו באמצעות התפיסה הדינאמית והשיווקית של החברה, מרכיביה האנושיים והמקצועיים שבאו לביטוי במחלקות השונות במטרה לתת שרות מהגבוהים ביותר לציבור המפרסמים והפרסומאים.

בראש החברה, עומד מנכ”ל החברה והבעלים, מר אברהם פרחי, אשר רואה את השירות ללקוחות כנדבך בעל חשיבות מרכזית בפעילות של שפ”מ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן