יופי נעים

ירין שחף, המאפר המקצועי של המדינה, מציע: איפור לקראת ובזמן טיסה לחו”ל

0
0

כידוע, בימים אלה, מתקיימים ה”סיילים”, הגדולים בחו”ל לקראת הכריסטמס. הרבה נשים בארץ, כמו גם בכל העולם מנצלות תקופה זו כדי לנסוע לחו”ל כדי ליהנות מה”סיילים”. אממה… אסור לשכוח שבמטוס האוויר דחוס, האיפור סותם נקבוביות והזדקנות העור מואצת (גם שינויי מזג האוויר ממדינה למדינה לא “תורמים” בלשון המעטה…)
ירין שחף, המאפר המקצועי של המדינה, מציע: איפור לקראת ובזמן טיסה לחו
ירין שחף, המאפר המקצועי של המדינה, מציע: איפור לקראת ובזמן טיסה לחו”ל

אל תשכחו שהעור מתייבש במטוס והאיפור עלול לסתם נקבוביות, אם אתם בדרך לטיסה ארוכה? ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, מציע, זכרו שהעור מתייבש במיוחד במטוס. ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, מציע: טרם ההמראה יש להתמרח בקרם עשיר. הצטיידו מבעוד מועד בתרסיס התזה של מים טרמליים לרענון הפנים שגם ישמור על עמידות האיפור. בנוסף, שפתון עתיר לחות ללחלוח השפתיים וכל אלה בתוספת לשתיית מים מרובה.

מעבר לפגעי הקור והיובש שנותנים אותותיהם בעונת החורף על עור הפנים, העור מתייבש במיוחד בזמן הטיסה, בגלל מערכת האוורור, שינויי טמפרטורה, והלחצים הגבוהים גורמים לירידה ברמת החמצן הפוגעת בתאי העור. בעלות עור יבש או מבוגר יסבלו יותר.

הקשר בין איפור לעור הפנים נבדק במחקרים שונים. ברובם הוכח, כי שימוש באיפור אבקתי, במזג אויר קריר עלול לגרום לסתימת נקבוביות ההופכות את העור ל”עייף” וייבש. בנוסף על אלה, שינויי טמפרטורה בין מדינה למדינה גורמים להאצת הזדקנות העור.

מה עושים?

אין צורך לוותר על האיפור. פשוט, יש לנהוג במשנה זהירות ולהשתמש במוצרים על בסיס קרמי עתירי לחות. הנה כמה דרכים:

ב”מלחמה כמו במלחמה”. חומרי איפור נוגדי חמצון, ינטרלו את הרדיקלים החופשיים ויאטו את קצב הנזק שהם גורמים לעור. השתמשי בחומרי איפור עשוי מינראלים טבעיים ותמציות צמחים. יש לקרוא את השורות הקטנות ולבחון היטב את מרכיבי התכשיר.

● לאחר ניקוי יסודי של הפנים יש למרוח קרם לחות המותאם גם הוא לסוג העור: לעור שמן-רגיל – קרם לחות על בסיס מים ולעור יבש – קרם לחות על בסיס שמן צמחי. השתמשו בתכשירי לחות המכילים חומרים עשירים בלחות, כגון; קולגן, חומצה הילאורונית וויטמין E.

● כעת ניתן למרוח מייק אפ, קרם הלחות מסייע למריחה קלה ונוחה של המייק אפ מבלי לחוש תחושה של מסיכה.

דוגמנית של ירין שחף, מדגימה מראה איפור בטיסה

● ככלל, חומרי איפור אבקתיים מייבשים את העור ואילו אלה על בסיס קרמי מטיבים עמו. יש לעבור לחומרי איפור לחים: צלליות במרקם קרם וסומק קרמי נמרחים היטב גם בעזרת האצבעות הידיים ועם החום הטבעי של הגוף 36-מעלות. (אגב; הגוונים בצלליות קרם בוהקים ומבריקים יותר המראה מהודר. גם ניתן לערב בין הגוונים בקלות וליצור מראה מפתיע).

● חומרי איפור המכילים מסנני קרינה, פעילים גם לשמירה על לחות העור וגם להגנה מנזקי שמש גם בתקופת החורף. בישראל כמו בישראל יש שמש גם בתקופת החורף (אל תוותרי על מוצרי המכילים מסנני קרינה).

● השתמשו בקונסילרים המועשרים באלוורה או שמן חוחובה אלה נוחים למשיחה ואינם מייבשים את העור אלא מרווים.

● משחו שפתונים עתירי לחות (בדקו את מרכיבי הלחות ודאו מינימום של 30 אחוזי לחות. כדאי תמיד לקרא את האותיות הקטנות של מרכיבי המוצר).

● יש להקפיד ולהסיר את האיפור לפני השינה. גם אם לא התאפרת, במשך היום העור סופח לכלוך ויש להסירו לפני השינה. השתמשו במסיר איפור תואם לעור. את איזור העיניים יש לנקות בתכשיר ניקוי היפו-אלרגני המותאם להסרת איפור עיניים באזור העדין וה”קמיט” ביותר.

● לאחר הסרת האיפור במלואו יש למרוח קרם לחות בעלות העור היבש השתמשו בקרם לילה עשיר. קרם הלחות בלילה הכרחי לשמירה על גמישות העור וחיותו. העור מאבד הרבה מלחותו במהלך שעות היום, בין היתר בעקבות זעזועים שהוא עובר, כגון; שינויי טמפרטורות, יובש, זיהום האוויר וכדומה. לכן חשוב מאוד להחזיר לעור את הלחות הדרושה לו.

לאתר ירין שחף.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן