גינה

משתלות גבעת ברנר: על צמחים מחממים וממריצים לחיזוק המערכת החיסונית והאון

0
0

חגיגת חורף ב’משתלות גבעת ברנר’, מפגש בין התאריכים; 9-10 בדצמבר עם תצוגת ענק של רקפות וצמחי אמנון ותמר ◄ במפגש, יחשוף ד”ר בר, את סודות הצמחים המחממים, שידועים רק למיליארד סינים, מיליארד הודים, ועוד מיליארד בארצות האסלאם… מדובר בצמחים שברובם זמינים ולא יקרים, וכל אחד יכול לגדל אותם בביתו.
משתלות גבעת ברנר: על צמחים מחממים וממריצים לחיזוק המערכת החיסונית והאון
משתלות גבעת ברנר: על צמחים מחממים וממריצים לחיזוק המערכת החיסונית והאון

כיצד אפשר לשפר את חיי המשפחה ואת הקשר הזוגי, לחזק את המערכת החיסונית, לשפר את העיכול, ולהפחית במשקל והכל בדרך טבעית ובריאה? כנראה התשובה המוחצת תמצא ביום שישי, 9 בדצמבר, בשעה 11:00 בו תיערך ב’משתלות גבעת ברנר’, הרצאה מיוחדת של ד”ר דוד בר, בנושא צמחים מחממים בחורף הקר. “הצמחים המחממים” מחממים את הלב בעונה הקרה, אך לא רק אותו… הם תורמים לחיזוק המערכת החיסונית ומגבירים את קצב זרימת הדם ולכן גברים בתרבויות שונות משתמשים בהם לחיזוק ה’און’.

במפגש המסקרן, יחשוף ד”ר בר, את סודות הצמחים המחממים, שידועים רק למיליארד סינים, מיליארד הודים, ועוד מיליארד בארצות האסלאם… מדובר בצמחים שברובם זמינים ולא יקרים, וכל אחד יכול לגדל אותם בביתו, ולהתרשם מהאפקטיביות של התוצאות.

במפגש על צמחים מחממים וממריצים לחיזוק המערכת החיסונית והאון, יובאו דוגמאות ל’צמחי תבלין’ המתאימים לחליטות ממריצות, כמו; קינמון, ג’ינג’ר, הל, כורכום, ועוד, ואילו שילובים כדאי לעשות ביניהם.

עוד יספר ד”ר בר, על סגולות רוזמרין רפואי (שם מדעי: Rosmarinus Officinalis) שיח רב-שנתי ירוק-עד, עלי עץ הזית, פלפל חריף, שום, ו-בצל.

לאורך כל סוף השבוע של התאריכים; 9-10 בדצמבר, תיערך במשתלות גבעת ברנר, חגיגת חורף עם תצוגת ענק של מגוון זנים של ’אמנון ותמר’, וכן רקפות במבחר גדלים וצבעים.

ביום שבת, 10 בדצמבר, בשעה 12:00, תתקיים הרצאה ומצגת על בחירת רקפות איכותיות ודרכי הטיפוח שלהן על מנת ליהנות מהן גם בחורפים הבאים.

הפסטיבל יערך בימים שישי ושבת, בתאריכים; 9-10 בדצמבר בין השעות; 10:00-16:00. הכניסה לפסטיבל ולמפגשים ללא תשלום.

באירוע תתקיים מכירה של רקפות (ראה סרטון), ואמנון ותמר במחירי סוף השנה. מומלץ להירשם מראש להרצאות בטל; 08-9443952, פרטים באתר משתלות גבעת ברנר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן