יופי נעים

ירין שחף, מגיש; הגנה וטיפוח השפתיים למראה מושלם בימים הקרים

0
0

בחורף בפרט, כשמזג האוויר קר, עור הפנים מתייבש, ובכללו גם השפתיים. אלה מאבדות מהלחות הטבעית והופכות למחוספסות. כדי לשמור על הלחות של השפתיים במידה והן יבשות, יש למרוח מעט קרם לפני משיחת השפתון ◄כל השפתונים מכילים קרם לחות המגן על האזור העדין מפני יובש
ירין שחף, מגיש; הגנה וטיפוח השפתיים למראה מושלם בימים הקרים
הגנה וטיפוח השפתיים למראה מושלם בימים הקרים. דוגמנית: מרים רוט, צילום: עידו לביא איפור: ירין שחף

רגע לפני העונה הקרה, השפתיים הן הראשנות לסבול מיובש רב בשל הקור והרוח. איך נגן על האיזור העדין והרגיש ביותר בכל הפנים? ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, מציע איך להכין אותם לקראת איפור? איזה שפתון יגן עליהם? כיצד לזהות שפתון עמיד? איך ליצור שפתון בגוון אישי? טיפים להגנה וטיפוח למראה שפתיים מושלם.

עור השפתיים הוא הדק ביותר באיזור הפנים. שכבת עור עוטה דקיקה עושה אותו לרגיש ופגיע. בנוסף, מבנה שרירי השפתיים עדין במיוחד. במהלך השנים מאבד העור מגמישותו ומתאר השפתיים הופך יבש סדוק ומקומט ככל שעולה הגיל.

בחורף בפרט, כשמזג האוויר קר, עור הפנים מתייבש, ובכללו גם השפתיים. אלה מאבדות מהלחות הטבעית והופכות למחוספסות. כדי לשמור על הלחות של השפתיים, אין צורך בקרם מיוחד.

כל השפתונים מכילים קרם לחות המגן על האזור העדין מפני יובש. במידה והיובש קיצוני, קרם לחות של הפנים בהחלט יתאים גם עבור השפתיים.

איך מכינים את השפתיים לאיפור?

שפתיים בריאות ולא יבשות וסדוקות, הן הרקע המושלם לכל שפתון. עסו את שפתיים בעזרת האצבעות טרום הנחת הליפסטיק, וזאת כדי להמריץ את כלי הדם.

ניתן גם לעסות בעזרת מברשת שיניים כדי להסיר תאים מתים. במידה והשפתיים יבשות, יש למרוח מעט קרם לפני משיחת השפתון.

כיצד לזהות שפתון עמיד?

שפתון עמיד שורד על השפתיים מינימום 6 שעות. הכוונה לשש שעות של התנהגות טבעית, כולל שתיה ואכילה. חשוב לדעת שלא כל חברת איפור שמבטיחה עמידות גם מקיימת.

לעיתים, אין מנוס פשוט מלנסות. כעיקרון, אף שפתון לא יראה בסוף היום כמו שהוא נראה מיד לאחר המריחה.

ניתן לבדוק ברשימת המרכיבים עם יש בו שכבת לחות בתוספת סיליקון, כי אז הסיכוי להשרדותו גדולה יותר

האם אפשר ליצור שפתון ייחודי ועמיד בשיטת עשי זאת בעצמך?

במריחה עם מכחול ניתן להגיע לתוצאה מדויקת ואסתטית צילום: עידו לביא

אם נותרו לכם בבית שפתונים כמעט גמורים (תמיד נשאר קצת בתחתית, ואי אפשר להגיע…) מרוקנים את הנותר לתוך כלי שמתאים למיקרוגל ומתיכים למספר שניות. ברגע שהפך לנוזלי ניתן להעבירו לכלי אחר (אפשר לכלי שטוח ואז למשחו בעזרת מברשת).

חומר השפתון יתקרר ויתקשה במהירות. ניתן להתיך כמה צבעים, לערבב יחד וליצור גוון חדש ייחודי ומעניין. כדי ליצור עמידות מקסימאלית לשפתון (שישרוד גם נשיקה עסיסית ולחה), יש למשוח את שפתון ומעליו לפזר פודרה או טאלק עם ספוגית (כדי שיתקבע) ועל זה למרוח שכבת שפתון נוספת. כך הוא ישרוד שעות נוספות.

למרוח עם מכחול או עם הליפסטיק עצמו?

מריחה או משיחה? כל מי שסיימה קורס איפור יודעת שמריחה עם מכחול עדיפה בהרבה, מאחר וניתן להגיע בעזרת המכחול לתוצאה מדויקת ואסתטית יותר מבלי לזלוג לשולי השפתיים.

בנוסף, “המילוי” נעשה אחיד יותר והמראה הופך אחיד מוקפד ומלא.

איך להסיר שפתון עמיד?

בעזרת מסיר איפור לעיניים (לא תאמינו כמה הוא יעיל).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן