אינטרנט חדשות

יואב קרן, מנכ”ל דומיין דה נט, נבחר לחבר מועצה של ארגון האינטרנט העולמי – ICANN

0
0

מנכ”ל “דומיין דה נט” מר יואב קרן, נבחר למועצה העליונה של הגוף הקובע את מדיניות שמות הדומיין באינטרנט ◄ מנכ”ל דומיין דה נט; “פני האינטרנט, עומדים להשתנות בשנים הקרובות. ההערכות בשוק הן, כי יתווספו בין 1500 ל-3000 סיומות דומיין חדשות, אולם איש אינו יודע באמת כמה…”.
יואב קרן, מנכ
יואב קרן, מנכל דומיין דה נט, נבחר לחבר המועצה בארגון האינטרנט העולמי ICANN

הישג מרשים לנציג האינטרנט הישראלי. יואב קרן, מנכ”ל חברת דומיין דה נט (Domain The Net), נבחר לחבר המועצה העליונה של ה-(GNSO) Generic Name Supporting Organization, המועצה החשובה ובעלת ההשפעה הגדולה ביותר בארגון האינטרנט העולמי ICANN, האחראית על פיתוח המדיניות הנוגעת לסיומות הדומיין הגנריות, כגון; com, .net, .org, .biz, .info, .mobi, וכדומה.

יצוין, כי הישראלי קרן, גבר בבחירות על מועמד מארץ יפן, ומועמד מיבשת אוסטרליה.

יואב קרן, נבחר למועצה העליונה על ידי מועצת רשמי הדומיינים – גוף בו מיוצגות למעלה מ-1,500 חברות מכל העולם שהינן KNGAV – רשם מורשה לשמות דומיין מטעם ארגון האינטרנט העולמי ICANN.

ארגון האינטרנט העולמי ICANN, אחראי על מדיניות שמות הדומיין באינטרנט, ובעל השפעה מכרעת על התנהלות תשתיות האינטרנט המרכזיות, ביניהן “שרתי השורש” של האינטרנט.

הארגון, מהווה בשנים האחרונות מגרש מאבקים בינלאומי, בין נציגי ממשלות מכל העולם, נציגי חברות, העוסקות בתחום הדומיינים, משפטנים מעולם הקניין הרוחני, וחברות מסחריות מובילות, כגון; חברת מיקרוסופט, וחברת גוגל.

עם בחירתו למועצה העליונה של הגוף הקובע את מדיניות שמות הדומיין באינטרנט. אמר קרן, כי; “אני שמח שיהיה ביכולתי לקחת חלק פעיל ומשמעותי בקביעת המדיניות ובכוונתי לדאוג לאינטרסים של ישראל, כפי שעשיתי בלמעלה מעשר שנות פעילותי בארגון”.

“מדובר בתפקיד בעל השפעה רבה מאד על התפתחות האינטרנט בעולם ובתוך כך השפעה גם על ישראל. ברחבי העולם מושכת הפעילות של ICANN, תשומת לב רבה, לאור המשמעויות הכלכליות, הפוליטיות והתרבותיות שיש לפעילות הארגון בקביעת המתרחש בעולם האינטרנט”, הדגיש קרן.

ארגון האינטרנט העולמי ICANN, אחראי על מדיניות שמות הדומיין באינטרנט

במהלך השנה-שנתיים הקרובות, עומד האינטרנט לעבור שינוי משמעותי ביותר, לאחר שארגון ICANN, הכריז על פתיחת תהליך להקצאתם של סיומות דומיין גנריות לכל מי שמעוניין בכך. במסגרת תהליך זה צפויות להופיע סיומות חדשות כגון; .web, .shops לחנויות, .eco לגורמים ירוקים, וכולי, וכן, סיומות ייעודיות לחברות כגון; ebay, .ibm, וכיו”ב.

יואב קרן, המשיך והוסיף, וציין, כי: “פני האינטרנט עומדים להשתנות בשנים הקרובות. ההערכות בשוק הן, כי יתווספו בין 1500 ל-3000 סיומות דומיין חדשות, אולם איש אינו יודע באמת כמה. ההשפעות של השינוי הזה, הינן רבות – השפעה על משתמשי האינטרנט, השפעה על חברות וארגונים אשר מנהלים אתרי אינטרנט, וכן השפעות פוליטיות ותרבויות.

ביניהן, צפויה התגברות של השימוש בשמות דומיין בשפות שאינן אנגלית, כגון; סינית, יפנית, ערבית, עברית, וכו’, אשר צפויה להגביר את אחוזי השימוש באינטרנט בעיקר במדינות שאינן דוברות אנגלית, ועשויה במידה רבה להקטין את השליטה של משטרים טוטליטריים על התכנים אליהם נחשפים תושביהן”.

מנכ”ל “דומיין דה נט”, מר קרן, הוסיף והדגיש, כי; “דוגמא לחומר הנפץ התרבותי הטמון בתחום הוא השקתה של הסיומת; ’xxx’. המיועדת ל’אתרים פורנוגרפיים’. במהלך שנים, מנע ממשל הנשיא בוש, מארגון ICANN לפתוח את הסיומת עקב לחצים של גורמים שמרניים בארה”ב. אולם, לאחר שינוי מדיניות של ממשל הנשיא אובמה, כלפי ICANN, הושקה הסיומת לפני כחודש”.

המנדט המרכזי של ICANN, הינו סיומות הדומיין הגנריות. הארגון הוא למעשה הגוף אשר מנפיק רישיונות לניהול כל סיומת למנהלי מרשם (כגון חברת VeriSign לסיומת; com. ו-net.) ורישיונות ל’רשמים מורשים’ המבצעים את הרישום בפועל מול מנהלי המרשם.

◄ אודות דומיין דה נט – Domain The Net

Domain The Net, הינה ספקית פתרונות הגנת מותג דיגיטליים (Digital Brand Security) ופתרונות ניהול שמות דומיין. החברה הינה חברת שרותי רישום שמות דומיין הגדולה בישראל, רשם מורשה של ארגון האינטרנט העולמי (ICANN), רשם מורשה בישראל של האיחוד האירופי לסיומת; eu, והחברה הראשונה שהוסמכה ע”י איגוד האינטרנט הישראלי ISOC כרשם לשמות דומיין בסיומות הישראליות; co.il, ו-org.il.

כמו כן Domain The Net, הינה הרשם המורשה היחיד בישראל של מספר סיומות נוספות לשמות דומיין, ומספקת את כל מגוון שמות הדומיין העולמיים ביותר מ-270 מדינות ובמעל ל-1000 סיומות.

החברה הינה חברת תוכנה ייחודית המתמחה במחקר ופיתוח לאספקת פתרונות SAAS בתחום ה-Digital Brand Security (כולל; Anti-Phishing, Anti-Pharming, ומניעת חטיפות דומיין) לחברות וארגונים ולאספקת שירותי ניהול שמות דומיין לספקי אינטרנט.

החברה פועלת הן בשוק הישראלי, והן בשווקים הבינלאומיים, מספקת שירותי רישום לשמות דומיין במגוון של סיומות ושפות ובזמן אמת, מספקת שירותי אינטרנט משלימים, ומתמחה באספקת מערכות אוטומטיות לשירותי רישום בארץ ובעולם.

חברת Domain The Net, מצהירה, כי היא מחויבת כרשם מורשה, לעמוד בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים בכל הנוגע לאיכות וזמינות מערכות המידע, רמת השירות, שיטות התפעול, יציבות כלכלית וכו’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן