לב וכלי דם

מרכז הרפואי ע”ש ברוך פדה, פוריה: טיפול משולב חדשני, ניתוח וצנתור בעת ובעונה אחת

0
0

הציל את רגליו של גבר בן 61, תושב טבריה ◄ פרופסור יהונתן חסין (מנהל המערך הקרדיווסקולרי בפוריה); “מדובר בפרוצדורה חדשנית שמשלבת בטיפול אחד את היתרונות הן של צנתור, והן של התערבות ניתוחית וב’מרכז הרפואי פוריה’, נערכים להפעיל את השיטה דרך קבע”.
מרכז הרפואי ע
מרכז הרפואי ע”ש ברוך פדה, פוריה: טיפול משולב חדשני, ניתוח וצנתור בעת ובעונה אחת

המרכז הרפואי ע’’ש ברוך פדה, פוריה, הממוקם ברמת פוריה בין היישוב הקהילתי פוריה עילית לעיר טבריה, בוצע אתמול (שני), טיפול יוצא דופן של ניתוח וצנתור בעת ובעונה אחת, טיפול, אשר הציל את רגליו של גבר בן 61, תושב העיר.

יצוין, כי סתימות בעורקי רגליים, הינה מחלה שכיחה, הגורמת להפרעה בזרימת הדם בעורקי הרגליים, המוכרת כ’טרשת העורקים’, אשר עלולה בסופו של תהליך לגרום לאובדן גפה.

סתימה בעורקי הרגליים נחשבת מחלה שכיחה, החל מגיל 50, ומעלה, גברים סובלים יותר מנשים. גורמי הסיכון המרכזיים למחלה זו, הם; עישון, סכרת, נטייה גנטית, יתר שומנים בדם ויתר לחץ דם.

הטיפול היוצא דופן של ניתוח וצנתור, בוצע בחדר הצנתורים של המערך הקרדיווסקולארי בבית החולים ע”ש ברוך פדה, פוריה, כאשר פרופסור יהונתן חסין (מנהל המערך הקרדיווסקולרי), באמצעות פעולת צנתור, פתח סתימות אשר חסמו את עורקי רגליו של המטופל.

במקביל, ביצע רופא נוסף ד”ר עופר גלילי (אחראי על שירות כירורגית כלי דם, במרכז הרפואי ע”ש ברוך פדה, פוריה), ניתוח בעורקים אחרים שאליהם לא הגיע ה’צנתר’.

פרופסור חסין, מסר, כי; “כבר ביום הטיפול, עמד המטופל על רגליו, כשבניתוח רגיל, משך ההתאוששות מטיפול כזה, יכול להמשך כשבועיים”.

פרופסור חסין, הוסיף ואמר, כי; “מדובר בפרוצדורה חדשנית שמשלבת בטיפול אחד את היתרונות הן של צנתור, והן של התערבות ניתוחית וב’מרכז הרפואי פוריה’, נערכים להפעיל את השיטה דרך קבע”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן