הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, השיקה “שולחן עגול” המאגד סביב שולחן אחד נציגויות ענפיות במשק במטרה להבהיר סוגיות מורכבות העולות מהחקיקה הצרכנית והנחיות הממונה ◄ במסגרת הפרויקט נפגשה הרשות עם יו”ר התאחדות סוכני הנסיעות ותיירות בישראל, מר יוסי פתאל ובהשתתפות נציגים ממספר רב של סוכנויות נסיעות מהמובילות במשק.
הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן: “שולחן עגול” לקידום והבהרת סוגיות צרכניות מורכבות
הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, מובילה פרויקט “שולחן עגול” במסגרתו מקיימת הרשות דיונים מול נציגויות ענפיות במשק במטרה להבהיר סוגיות מורכבות העולות מהחקיקה הצרכנית עליה אמונה הרשות ומהנחיות הממונה הבאות מכוחן, וכל זאת במטרה לקדם את יישום הוראות החוק ולהוביל את המשק לתחרות הוגנת ולסחר הוגן.
במסגרת הפרויקט, נפגשה הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עם התאחדות “סוכני הנסיעות ותיירות בישראל”, אשר מייצגת כ-80% מהפעילות בענף, בהשתתפות נציגים ממספר רב של סוכנויות נסיעות מהמובילות במשק.
הדיון נערך ב- 12/09/11 במסגרתו נידונו והובהרו סוגיות מורכבות בחוק ובהנחיות הממונה ובכלל זה הנחיית הממונה בדבר תקנות ל’ביטול עסקה’ הנוגעות לתנאים ולדרך המאפשרים לצרכן לבטל עסקה שירותי הארחה, נסיעה, חופש ובילוי המתבצעת בתוך ישראל.
כמו כן, הובהר, כי מיום 14/09/11, ועד להודעה חדשה, קיימת לצרכן, הזכות לבטל גם שירות שמיועד להתבצע במלואו מחוץ לישראל, זכות אשר לא הייתה קיימת לצרכן עד כה.
הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עו”ד תמר פינקוס, רואה חשיבות רבה בקיום דיונים בשולחן עגול עם נציגי העוסקים והעוסקים על ענפיהם ורואה בהם שותפים לתהליך אותו מקדמת הרשות להעצמת הצרכן ולהובלת המשק לתחרות הוגנת וסחר הוגן.
Add Comment