יופי נעים

מותג הבישום הלונדוני SO, משיק מארזי חג מהודרים

0
0

SO מותג הבישום הלונדוני, הפונה בעיקר לנשים צעירות משיק לקראת החגים מארזי טיפוח בשני ניחוחות כובשים ” Sinful” הוא ניחוח שפותח בהשראת האישה הצעירה המסתורית והחושנית. הבושם בעל ניחוח מתקתק ו- “Superstar” פותח בהשראת האישה הצעירה הזוהרת, הבליינית והתוססת. הבושם בעל ניחוח מתקתק.
מותג הבישום  הלונדוני SO, משיק  מארזי חג מהודרים
מארזי חג מהודרים של מותג הבישום SO

ההיסטוריה של הבשמים עתיקה כדברי ימי האדם. הבשמים הראשונים הופקו משרף עצים, וריחם היה כה עז עד כי הקדמונים השתמשו בהם להרחקת יתושים, פרעושים ושאר מיני חרקים. בשמים אחרים הופקו מצוף ומפרחים. בושם סייע לאנשים לעבוד את האלים, להתרפא, לעשות אהבה ואף כהכנה למוות. מלכי צרפת במאה ה-18 נחשבו לצרכני בשמים באופן לא מבוקר. על המלכה מרי אנטואנט סופר שאי אפשר היה להתקרב לחדריה מבלי שתיעצר הנשימה מהריח הכבד.‏‏ בתנ”ך מוזכרים בשמים שהופקו ממור ומלבונה. למשל, בפסוק: “נֵרְדְּ וְכַרְכֹּם, קָנֶה וְקִנָּמוֹן, עִם, כָּל-עֲצֵי לְבוֹנָה; מֹר, וַאֲהָלוֹת, עִם, כָּל-רָאשֵׁי בְשָׂמִים” (שיר השירים, ד’, י”ד).

פרפיום: מקור השם הוא בצירוף שתי המילים הלטיניות: פר=דרך, פיום=עשן, כלומר דרך העשן, גרסה נוספת למקור השם טוענת כי המושג, דרך עשן, מקורו בשיטות עתיקות בהם נהגו להפיק בשמים. הבשמים מחולקים למספר סוגים ודרך הפקתם, משפיעה על משך השהות על עור הגוף/

SO מותג הבישום הלונדוני הפונה בעיקר לנשים צעירות משיק לקראת החגים מארזי טיפוח בשני ניחוחות כובשים “Sinful” ו- “Superstar”.

המארז מוצע כתיק איפורמטאלי בגוונים של סגול וזהב המאגד בתוכו בושם או.דה טואלט, קרם גוף ו ליפ-גלוס בהתאמה לניחוח.

Sinful (סגול) הוא ניחוח שפותח בהשראת האישה הצעירה המסתורית והחושנית. הבושם בעל ניחוח מתקתק, כובש, מלא נוכחות, צעיר ודינאמי.

הוא משלב בתוכו קוקטייל ניחוחות של פירות אקזוטיים בעלי מתיקות מפתה לצד עדינות של פרחים רעננים . התו העליון מכיל אננס מתוק בשילוב נגיעות מרעננות של מנטה. לב הבושם מכיל תמצית פרחי סיגליות המשתלבת בהרמוניה עם ניחוח תותים צעירים . את התו הבסיסי מאפיינת רכות של וניל עם מסק בניחוח עצי.

מארז Superstar (זהב) ניחוח ה- “Superstar” פותח בהשראת האישה הצעירה הזוהרת, הבליינית והתוססת. הבושם בעל ניחוח מתקתק, כובש, מלא נוכחות, צעיר ודינאמי.

התו העליון מכיל ליצ’י חמצמץ בשילוב נגיעות מרעננות של אשכולית. לב הבושם מכיל תמצית פרחי שושנים המשתלבת בהרמוניה עם ניחוח ורדים לבנים. את התו הבסיסי מאפיינת רכות של דובדבן עם וניל ושושן צחור.

מחיר המארז 80 ₪

להשיג: בכל רשתות הפארם ברחבי הארץ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן