אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא, ראש העיר שמחה יוסיפוב, יוזם סיוע לזוגות צעירים בני המקום לרכוש דירה

0
0

ראש העיר שמחה יוסיפוב; “הביקוש לגור באור עקיבא, עלה באחרונה, ובעקבותיו האמירו מחירי הדירות, לכן יזמתי פגישה עם החברות והקבלנים שבונים בצפון העיר, הפתרון שאני יוזם יחסוך בעלויות ולמעשה תושבי אור עקיבא, יהוו קבוצה בלי כל החסרונות שיש בקבוצת רכישה”.
אור עקיבא, ראש העיר שמחה יוסיפוב, יוזם סיוע לזוגות צעירים בני המקום לרכוש דירה
אור עקיבא, ראש העיר שמחה יוסיפוב, יוזם סיוע לזוגות צעירים בני המקום לרכוש דירה

ראש עיריית אור עקיבא מר שמחה יוסיפוב, נרתם בצעד חסר תקדים, על מנת לסייע לזוגות צעירים בני המקום לרכוש דירה בשכונה הצפונית בעיר.

“”להגיע לדירה” – זו אחת הבעיות שזוגות צעירים בישראל ובאור עקיבא מתמודדים עמה. אנו בעיריית אור עקיבא, נוטלים יוזמה במטרה להקל ולסייע לצעירים בני העיר על מנת שימשיכו לגור כאן”. אומר ראש העיר יוסיפוב.

“לשמחתי – מוסיף ראש עיריית אור עקיבא; “הביקוש לגור באור עקיבא, עלה באחרונה, ובעקבותיו האמירו מחירי הדירות, לכן, יזמתי פגישה עם החברות והקבלנים שבונים בצפון העיר, ואמרתי להם שאני אבוא אליהם עם קבוצה גדולה של זוגות צעירים בני העיר, ובתמורה הם יוזילו עבורם את מחירי הדירות באופן משמעותי.

במקביל, אנו נקיים בעירייה, יריד עם בנקים למשכנתאות, כדי שלטובת הזוגות הצעירים מאור עקיבא, יינתנו תנאי המשכנתא הנוחים ביותר”.

ראש העיר, רתם את מרכז הצעירים של אור עקיבא למיזם, ובמקביל, יצאה פנייה לצעירים לבוא ולהשתתף בכנס בהשתתפות ראש העיר ביום שלישי הבא ב’מרכז הצעירים’ בעיר בשעה; 19:00.

“הפתרון שאני יוזם יחסוך בעלויות ולמעשה תושבי אור עקיבא, יהוו קבוצה בלי כל החסרונות שיש ב’קבוצת רכישה’”. מסביר יוסיפוב, ומוסיף; “אני שמח שהקבלנים ללא יוצא מהכלל גילו רצון לסייע לכולנו במיזם ולהגשים לצעירים שלנו את החלום להגיע לדירה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן