עובדים | תעסוקה | כוח אדם

משרד התמ”ת: תת אלוף (מיל’) יחזקאל דסקל, נבחר כמומלץ לממונה על תחום התעסוקה

0
0

ועדת האיתור לבחירת הממונה על תחום התעסוקה במשרד התמ”ת, סיימה לראיין את המועמדים לתפקיד והמליצה לשר התמ”ת מר שלום שמחון על תת אלוף (מיל) יחזקאל דסקל, עימו ייפגש לגבש סופית החלטתו ולהביא אותה במידה ויאשר את מועמדותו של דסקל לאישור הממשלה.
משרד התמ
משרד התמ”ת: תת אלוף (מיל’) יחזקאל דסקל, נבחר כמומלץ לממונה על תחום התעסוקה

ועדת האיתור לבחירת הממונה על תחום התעסוקה במשרד התמ”ת בראשות מנכ”ל משרד התמ”ת מר שרון קדמי, סיימה לראיין את המועמדים לתפקיד והמליצה פה אחד, בפני שר התמ”ת מר שלום שמחון, על מועמד אחד, תת אלוף (מיל’) יחזקאל דסקל.

המועמד דסקל, נבחר מתוך עשרות מועמדים שהגישו את מועמדותם, ונמצא ראוי ביותר למשרה זו מהנימוקים המפורטים להלן; למר דסקל, ניסיון ניהולי עשיר, מגוון ורלבנטי למשרה. הוא בעל היכרות עמוקה הן עם המערכות הממשלתיות, והן עם שוק העבודה, ובכלל זה המגזר העסקי.

זאת ועוד; מר דסקל, הציג בפני חברי הועדה מדיניות וכווני מחשבה ראויים ורלבנטיים לאתגרים שהציבה הממשלה בנושאי תעסוקה.

שר התמ”ת, צפוי לפגוש את המועמד בימים הקרובים, ולאחר מכן, לגבש החלטתו ולהביא אותה במידה ויאשר את מועמדותו של דסקל לאישור הממשלה. חברי הועדה, ביקשו להודות לכל המועמדים שנטלו חלק בתהליך.

◄ יחזקאל דסקל, המועמד המומלץ לתפקיד לממונה על תחום התעסוקה

יחזקאל דסקל (תא”ל במיל’), בוגר המכללה לביטחון לאומי, בעל MA מדעי החברה באוניברסיטת חיפה. שירת 27 שנים בצה”ל, בין יתר תפקידיו היה ראש אכ”א פרט במסגרתו פיקד על הקמת “חבר”, הקמת שכונות מגורים בעיר יבנה, רעות, ו-נווה אפק, וסדרה ארוכה של מיזמים כלכליים. עם פרישתו הצטרף לרשות שדות התעופה כסמנכ”ל תכנון ופיתוח עסקי, היה ראש צוות התכנון הסטוטורי של נתב”ג 2000, ואחראי על גיבוש הפיתוח העסקי של שדה התעופה.

בהמשך, התמנה כסמנכ”ל מנהל ב’רשות הנמלים’ והיה אחראי בין היתר על שינוי ארגוני גדול במסגרתו הוקמו שלוש חברות נמל עצמאיות המתוכננות להפרטה. מספטמבר 2005 עד מרץ 2010 היה מנכ”ל איגוד לשכות המסחר. צבר ניסיון רב בעבודה מול רשויות המדינה, טיפל במצוקות החברים, ושותף במיצוב המדיניות הכלכלית שהובילה לצמיחה במשק.

עד היום נחשב לאיש עסקים פרטי, חבר נשיאות איגוד לשכות המסחר, מייסד לשכת המסחר ישראל-אוסטריה, חבר נשיאות ICC, לשכת מסחר הבין לאומית, דירקטור בחברות ציבוריות, מתנדב למען הקהילה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן