קמפיין: אנשים. לא סמלים

עמותת נגישות ישראל - Access Israel, יוצאת בקמפיין מקורי רחב היקף / ארצי של עמותת נגישות ישראל יחד עם משרד הפרסום ליאו ברנט, למיגור תופעת עברייני חניות הנכים והעלאת המודעות לנושא. בין לילה, אלפי תמרורי חניות נכים ב-15 ערים, ובעשרות רבות של חניונים ומרכזי קניות בפריסה ארצית, הוחלפו בתמונות של 50 אנשים אמיתיים עם מוגבלות, המספרים את סיפוריהם האישיים.

נאומו של בצלאל סמוטריץ' מכנס התנועה לאיכות השלטון

במשך עשרות שנים המתח הרצוי בין הרשויות השונות לא התקיים. יותר נכון לומר – הוא התקיים אבל בכיוון אחד בלבד. הרשות השופטת איתגרה פעם אחר פעם את שתי חברותיה, ואולם היא עצמה לא אותגרה לרגע. אסור היה לגעת בה.

פורום כאן נעים

האם יש קשר בין פעילות תחנת הכוח בחדרה לבין מחלות נשימה בילדים?

האם יש קשר בין פעילות תחנת הכוח בחדרה לבין מחלות נשימה בילדים? העיתונאי אלי לוי חדשות ערוץ 10 מביא את הסיפור ושיחה עם מנהלת מחלקת ילדים במרכז הרפואי הלל יפה דר' עדי קליין.

הרב יובל הכהן אשרוב – מגלה איך לרזות בלי דיאטה

הרב יובל הכהן אשרוב - מגלה לנו את הסוד איך לרזות בלי דיאטה.

זן נדיר – טורפים

טורפים - טורפי העל של ישראל כפי שנלכדו בעדשה של משה אלפרט במשך שלושים שנה: מסעודתו של הנמר האחרון בעין-גדי ועד המרדף אחרי זאבי הגולן. במאי תסריטאי וקריין: יגאל מוסקו.

אמא ל-12 מוצאת זמן לאהבה חדשה

ילדות כואבת ובעל אלים לא הצליחו לנצח את ליאת ברששת, שמגדלת לבד את תריסר ילדיה. עכשיו, נגד כל הסיכויים היא ממציאה את עצמה מחדש עם עמוד פייסבוק מצליח והרצאות שהיא מעבירה, ואפילו מוצאת זמן לאהבה חדשה.

סטטיק ובן-אל תבורי עם הלהיט החדש

סטטיק ובן-אל תבורי, הצמד המוזיקלי הישראלי עם הקליפ-להיט הראשון החדש בשפה האנגלית. זו הגרסה האמריקאית ל"סלסולים" שיצאה לעולם 12.12.18.

מפעל הפיס

נגישות השירות למגבלה תקשורתית (גמגום)

אנדריי קגן, אדם מגמגם אשר עובד בעמותת נגישות ישראל, מספר על עצמו ונותן המלצות לאופן בו יש לתקשר עם אדם מגמגם.

מרק שעועית מהיר וקל להכנה בנוסח דרוזי מסורתי

מרק שעועית מהיר וקל להכנה בנוסח דרוזי מסורתי, שניתן לטבען, רוטב לאורז [ 40 דק' בישול] מתכונים נוספים ניתן למצוא באתר - http://druzecuisine.com/ מרק שעועית מהיר כתוספת לאורז לבן, מתכון דרוזי מסורתי קל להכנה שניתן לטבען, מתוך סודות המטבח הדרוזי.

נעים לעקוב אחרי

תאונת דרכים

אור ירוק: משאיות מעורבות בפי 5 בתאונות חמורות מחלקן בצי הרכב; אוטובוסים – פי 10

מנכ"ל עמותת אור ירוק, מר שמואל אבואב, הגיב על התאונה המזעזעת על כביש מס’ 1, באזור מחלף בן שמן, ואמר, כי; "תאונה בה מעורבים אוטובוס ומשאית היא הרת אסון, ומהווה פיגוע רב נפגעים לכל דבר. מצב שבו שני כלי רכב השוקלים עשרות טונות פוגעים זה בזה, שקול לשדה קרב.
אור ירוק: משאיות מעורבות בפי 5 בתאונות חמורות מחלקן בצי הרכב; אוטובוסים – פי 10
אור ירוק: משאיות מעורבות בפי 5 בתאונות חמורות מחלקן בצי הרכב; אוטובוסים – פי 10

בעקבות התאונה הקשה (ג’, 24 במאי 2011) בין אוטובוס של חברת "אגד" ומשאית על כביש מס’ 1, באזור מחלף בן שמן, בה נהרג אדם אחד, ונפצעו 32 בני אדם, ואדם נוסף נהרג, מפרסמת עמותת "אור ירוק", נתונים בנושא; מעורבות משאיות ואוטובוסים בתאונות חמורות ואת הפתרונות האפשריים לצמצום התאונות עם אוטובוסים ומשאיות.

התאונה התרחשה, הבוקר, סמוך לשעה 9:30, כשמשאית ואוטובוס, אשר היה עמוס נוסעים, התנגשו זה בזה בסמוך ל’מחלף בן שמן’, כאשר נסעו במקביל. האוטובוס של חברת "אגד", נפגע קשות, הוטח במעקה הבטיחות, וצדו נקרע. נוסעים שישבו באותו צד, נפצעו קשה מכולם.

מנכ"ל עמותת אור ירוק, מר שמואל אבואב, הגיב על התאונה המזעזעת על כביש מס’ 1, באזור מחלף בן שמן, ואמר, כי; "תאונה בה מעורבים אוטובוס ומשאית היא הרת אסון, ומהווה פיגוע רב נפגעים לכל דבר. מצב שבו שני כלי רכב השוקלים עשרות טונות פוגעים זה בזה, שקול לשדה קרב.

לצערנו, גם בתאונה הבוקר, המפגש בין אוטובוס עמוס נוסעים מצד אחד ומשאית כבדה מן הצד השני – נגמר בקטסטרופה".

עמותת אור ירוק, מציעה, הפתרונות האפשריים לצמצום התאונות עם אוטובוסים ומשאיות;

אבואב: תאונה בה מעורבים אוטובוס ומשאית מהווה פיגוע רב נפגעים

● לקדם את השימוש במכשור טכנולוגי שיכול לשמור על הנהג – מערכות להתראה על עייפות ועל סטייה מנתיב, מערכת בקרת יציבות, אלכולוק, מגבילי מהירות, קופסא ירוקה ועוד.

● לקדם שימוש במכשור להתראה בשטחים מתים – מראות אספריות, מצלמות, אינפרא אדום, מכ"מ.

● להוסיף נתיבים מיוחדים לתנועת כלי רכב כבדים ואוטובוסים במקומות בהם יש תנועה ערה או שישנה בעיה של שיפועים חדים.

● במקומות בהם כבר קיימים נתיבי תחבורה ציבורית – יש לאכוף את הנסיעה בהם ביתר יעילות.

● חקיקה – לאסור בחוק על כניסת רכב כבד והסטת התנועה בשעות מסוימות, על מנת לצמצם את החיכוך בין תנועה עירונית פגיעה ובין המשאיות והאוטובוסים.

● להקים מגרשי חניה לרכב כבד מחוץ לריכוזי אוכלוסין ובכניסה לערים.

● להקים אזורי מנוחה ורענון לנהגי רכב כבד.

● בטיחות הרכבים עצמם – להקפיד על תקינות מערכות הבטיחות, תחזוקת הבלמים והצמיגים והאמצעים לקשירת מטענים.

● לשמור על חוקי עבודה ומנוחה ולשפר את המודעות לבטיחות בחברות.
<!–VehiclesInvolvementInSeriousRoadAccidents(FatalAndSevere)2010_24-05-11_01.htm–>




אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

דילוג לתוכן