עובדים | תעסוקה | כוח אדם

המוסד לבטיחות ולגיהות, נערך לקראת הכנס השנתי ה-15 ביום שלישי, השבוע

0
0

יו”ר מועצת המוסד לבטיחות ולגיהות, משה לביאן; “בטיחות, זו מקצועיות ומקצועיות חוסכת הוצאות מיותרות, התמודדות משפטית מורכבת ומעל הכל – אובדן חיי אדם” ◄ יורם אלעזרי, מפקח עבודה ראשי של משרד התמ”ת; “חשוב שמעסיקים, יבינו, כי בטיחות עובדיהם באחריותם המלאה. מקצועיותם של המנהלים נבחנת גם בניהול הבטיחות במקום העבודה”.
המוסד לבטיחות ולגיהות, נערך לקראת הכנס השנתי ה-15 ביום שלישי, השבוע
המוסד לבטיחות ולגיהות, נערך לקראת הכנס השנתי ה-15 ביום שלישי, השבוע

הכנס השנתי ה-15 לבטיחות, לגיהות ולבריאות בתעסוקה, יתקיים השבוע, ביום שלישי, ה-24.05.2011, במרכז הירידים והקונגרסים, גני התערוכה, תל אביב – יפו. כ-1,300 נציגים מכל מגזרי המשק; אלקטרוניקה, חשמל, הייטק, כימיה, מהתעשייה, מהבנייה, מהחקלאות ומענפי השירותים במשק הישראלי, ייקחו חלק באירוע השנתי הגדול, המתקיים השנה, כאמור, זו הפעם ה- 15.

בין הבאים לכנס, יהיו; מנהלים, חברי הנהלות, מהנדסים, ממונים על הבטיחות, חברי ועדות בטיחות ואנשי איכות מכל המגזרים במשק ומהמערכות הממלכתיות, הציבוריות והאקדמיות.

במהלך הכנס, המהווה במה למפגש מקצועי ולהעשרה ומשלב חדשנות לעוסקים ב’בטיחות’, ’גהות’, ו’בריאות בתעסוקה’, יוצגו חידושים, מגמות בתחום של מניעת תאונות עבודה ו’מחלות מקצוע’, תכניות ודגשים לעתיד.

לבאי הכנס, ייפתחו הזדמנויות להרחבת הידע וידונו רעיונות לשיפור העשייה לקידום הבטיחות והגיהות בעבודה. הכנס ה-15, ילווה בתערוכה מקצועית של ספקים, יצרנים, ונותני שירותים בתחומים מגוונים הקשורים לנושאי הבטיחות, הגהות ובריאות העובד בישראל.

יו”ר מועצת המוסד לבטיחות וגיהות, מר משה לביאן, אמר לקראת הכנס ה-15, כי; “השנה, בשונה משנים קודמות, ייגע הכנס השנתי של המוסד בשורת נושאים הנוגעת לכל עובד ועובדת בישראל ברמת הפרט; החל מנושא; ’הרפואה התעסוקתית’, המשפיעה על עובדי המקצועות החופשיים, פקידים, עורכי דין וכיו”ב, ועד כניסתן של טכנולוגיות מתקדמות לתחום הבטיחות ובטיחות העובדים בדרך אל וממקום העבודה.

יורם אלעזרי; בטיחות היא מקצועיות

חשוב לזכור, כי בטיחות זו מקצועיות, ומקצועיות חוסכת הוצאות, התמודדות משפטית מורכבת ומעל הכל – אובדן חיי אדם, מיותר. יותר ויותר מעסיקים מבינים את זה ומגלים עניין בכנס שצפוי השנה להיות הצלחה מאד גדולה”.

ישראל שרייבמן, מ”מ מנהל המוסד לבטיחות ולגיהות, אמר; “בעשור האחרון, התחולל מהפך חיובי בתפיסת תחומי הבטיחות ובריאות העובד, מהפך שהביא עימו לירידה משמעותית בשיעור הנפגעים בתאונות עבודה – ירידה של מעל 30%.

מקומות עבודה רבים, הפנימו שהעיסוק בבטיחות ובבריאות תעסוקתית, אינו רק תחום ערכי הנוגע להצלת חיי אדם, אלא נושא משתלם שגם מעצים את “הפירמה”. נמצא שמקומות עבודה רבים מנהלים את תחום הבטיחות בכלים דומים בהם מנוהלים מערכות הייצור והתפעול.

הכנס הארצי, הינו האירוע המרכזי שמקיים המוסד לבטיחות במסגרת כלל פעילויות המניעה וההסברה, בו ניתן להתעדכן גם לגבי התפתחויות וחידושים בתחום”.

מפקח עבודה ראשי של משרד התמ”ת, מר יורם אלעזרי, אמר לקראת הכנס, כי; “אנו מעבירים מסר למנהלים ולעובדים כאחד – בטיחות היא מקצועיות. חשוב שמעסיקים יבינו, כי בטיחות עובדיהם באחריותם המלאה. מקצועיותם של המנהלים נבחנת גם בניהול הבטיחות במקום העבודה”.

“מקצועיותם של העובדים, נבחנת בהבנת משימותיהם וישומן תוך שימוש בכלים ובאמצעים הנכונים. מחדל בטיחותי הוא בראש וראשונה מחדל מקצועי, ולכן, אנו קוראים להקפיד על תכנון המשימות, ניהול סיכונים, ויצירת אוירה המאפשרת לימוד משגיאות והטמעת לקחים במקום העבודה” סיכם מפקח עבודה ראשי של משרד התמ”ת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן