טכנולוגיות תקשורת

ה-iPhone4 הלבן, יושק מחר בחב’ פלאפון, הרשת המהירה בעולם לגלישה ב-iPhone

0
0

אסף עופר, סמנכ”ל השיווק בפלאפון; “אנו מבינים, כי מהירות היא שם המשחק בעולם האייפונים. בבדיקה שנערכה לפני מספר שבועות על ידי מכון המחקר Ookla האמריקאי, באמצעות אתר Speedtest.net, נקבע, כי רשת High Speed GSM+ של פלאפון נמצאה כמהירה ביותר מבין 104 ספקיות סלולר בעולם, בגלישה על גבי ה- iPhone.
ה-iPhone4 הלבן, יושק מחר בחב’ פלאפון, הרשת המהירה בעולם לגלישה ב-iPhone
ה-iPhone4 הלבן, יושק מחר בחב’ פלאפון, הרשת המהירה בעולם לגלישה ב-iPhone

שבוע בלבד לאחר שהושק בעולם, הודיעה חברת פלאפון, היום חמישי, כי החל ממחר, יום שישי 06.05.2011, יוכלו לקוחות החברה לרכוש את ה-iPhone4 גם בצבע לבן, זאת שבוע בלבד לאחר שהושק בעולם. ה-iPhone4 הלבן, יימכר בשני נפחים של; 16GB ו-32GB.

● מחיר ה-GB16 – 115 ₪ לחודש בזיכוי חודשי של 110 ₪ למדברים מעל 249 ₪ בחודש.

● מחיר ה-GB32 – 125 ₪ לחודש בזיכוי חודשי של 110 ₪ למדברים מעל 249 ₪ בחודש.

ה-iPhone4 הלבן, זהה בתכונותיו למכשיר השחור שהושק בספטמבר 2010 בעולם. הוא מכיל אותן פונקציות ייחודיות של המכשיר הכוללות; מצלמה 5 מגה פיקסל עם פלאש LED, הקלטת וידאו באיכות HD, מעבד A4 של APPLE, ניווט על פני 3 צירים, ומשך זמן דיבור גבוה בכ-40% – המשולבים במכשיר הסלולרי הדק בעולם.

אסף עופר

אסף עופר, סמנכ”ל השיווק בחברת פלאפון; “אנו מבינים כי מהירות היא שם המשחק בעולם האייפונים. בבדיקה שנערכה לפני מספר שבועות על ידי מכון המחקר Ookla האמריקאי, באמצעות אתר Speedtest.net, נקבע, כי רשת High Speed GSM+ של פלאפון, נמצאה כמהירה ביותר מבין 104 ספקיות סלולר בעולם, בגלישה על גבי ה- iPhone.

אנו נמשיך לאפשר ללקוחותינו להינות מגלישה ברשת המהירה ולספק להם את החוויה הטובה ביותר”.

ניתן להירשם כבר מהיום בהרשמה מוקדמת באתר פלאפון בכתובת pelephone ובעמוד פלאפון ב-פייסבוק, והחל ממחר, ניתן לרכוש את ה- iPhone4 הלבן, בכל נקודות המכירה והמוקדים הטלפוניים של פלאפון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן