יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל

הרמטכ”ל בני גנץ, פתח את פרויקט ‘דגלון לנופל’, הנערך זו השנה השמינית

0
0

במסגרת פרויקט “דגלון לכל נופל”, הניח רא”ל בני גנץ, דגלון עטוף בסרט שחור על קברו של חלל צה”ל האחרון, רב”ט נאות ויצמן ז”ל ◄ הרמטכ”ל; “התחדשות ישראל, הושגה בשילוב נדיר של חזון ומעש” ◄ בימים הקרובים, יונחו דגלים דומים על קבריהם של כלל חללי מערכות ישראל, בכל רחבי הארץ.
הרמטכ
הרמטכ”ל בני גנץ, פתח את פרויקט ’דגלון לנופל’, הנערך זו השנה השמינית

ראש המטה הכללי, רב-אלוף בני גנץ, הניח אתמול (רביעי) דגלון על קברו של רב-טוראי נאות ויצמן ז”ל, החלל האחרון, אשר נקבר בהר הזיכרון הלאומי, הר הרצל. “דגלון קטן זה, העטור בסרט שחור, מסמל את תקומתו של עם ישראל בארצו, אך גם את מה שאיבדנו במעלה הדרך”, אמר רא”ל גנץ, לאחר שהניח את הדגלון על קברו של רב”ט ויצמן ז”ל.

“התחדשות ישראל, הושגה בשילוב נדיר של חזון ומעש, אך כדי להגשימה לחמו וגם נפלו דורות של חיילים ומפקדים”, אמר הרמטכ”ל גנץ, שהוסיף; “אלפים ורבבות של חלומות נגדעו באיבם, כדי לקיים את התקווה הגדולה של עמנו- “להיות עם חופשי בארצנו”.

רא”ל גנץ, אמר ל’משפחות השכולות’ ולמפקדים, כי; “כל אחד ואחת מכם, מכיר מקרוב ובאופן אישי את המחיר הקשה של עצמאותנו. בעיניכם, אפשר כמעט לראות את החלל הגדול שנפער בליבה של האומה כולנו עם כל בן ובת שנפלו. הקורבן הכואב שלכם, מזכיר לנו תמיד את הדרך הארוכה שעברנו ואת כל שעלינו לעשות כדי להגשים את צוואתם של יקירכם, לבצר את חומת המגן של ארצנו”.

בעקבות הרמטכ”ל, יניחו מפקדי וחיילי צה”ל בימים הקרובים דגלי מדינת ישראל על קבריהם של חללי מערכות ישראל בבתי קברות צבאיים בכל רחבי הארץ.

פרויקט ’דגלון לנופל’, נערך זו השנה השמינית, כמסורת המבקשת לכבד ולהוקיר את הנופלים אשר שילמו בחייהם את מחיר ההגנה על שלומה ובטחונה של מדינת ישראל.

רב-טוראי נאות ויצמן ז”ל, שעל קברו הניח הרמטכ”ל גנץ את הדגלון, שירת כלוחם בגדוד “גדעון” של חטיבת “גולני”, ונפל ב-23 באפריל 2011, לאחר שנפצע בתאונת צלילה אזרחית באילת.

התאונה, התרחשה ב-21 באפריל 2011, במסגרת חופשה פרטית, לאחריה אושפז החייל במצב קשה בבית החולים יוספטל. בהמשך הועבר לבית החולים רמב”ם בחיפה, שם נקבע, כי הוא סובל ממות מוחי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן