גינה

משתלת וונדי, מציעה: שרות בזק לבדיקת פוריות הקרקע בעציצים או בגינה

0
0

הצמח בגינה לא מתפתח? העלים צהובים ודהויים? מעכשיו, יש “דוקטור” גם לקרקע של הגינה או אפילו לעציץ האהוב בביתך; משתלות וונדי בשילת (ליד מודיעין), מציעות קבלת תוצאות והנחיות לטיפול ב’פוריות הקרקע’, בתוך שעה!
משתלת וונדי, מציעה: שרות בזק לבדיקת פוריות הקרקע בעציצים או בגינה
משתלת וונדי, מציעה: שרות בזק לבדיקת פוריות הקרקע בעציצים או בגינה

הצמח בגינה לא מתפתח? העלים צהובים ודהויים? כתמים חומים נראים בקצוות העלים? אלו חלק מהסימנים של צמח במצוקה שנובעת פעמים רבות מבעיות בקרקע. הקרקע, שהיא המצע בו גדל הצמח מהווה בשבילו את העוגן, הבסיס ומכילה את עתודות המזון שלו.

מעכשיו, יש “דוקטור” גם לאדמה של הגינה או אפילו לעציץ האהוב בביתך; משתלות וונדי בשילת (ליד מודיעין), משיקות שרות בזק, לבדיקת פוריות הקרקע, כדי לאתר את הסיבות לצמחים שנקלעים למצוקה. במסגרת השרות, ניתן לקבל בתוך שעה אחת אבחון על המחלות מהן סובל הצמח והנחיות לטיפול כדי לעצור את ההתדרדרות.

איכות הקרקע, תלויה בכמה גורמים; במבנה שלה – אדמה קלה או כבדה, עשירה בחומר אורגני או עניה, ברמת ניקוז, במים שאנו משקים אותה – האם הם עשירים במלחים קשי תמס שגורמים להעלאת חומציות הקרקע וכמובן בדישון שאנו מדשנים אותה.

עודף ב’מלחים’ שנובעים מהשקייה או דישון לא נכונים, מחסור בדשן או במיקרו אלמנטים ובעיות בניקוז בקרקע עשויים לגרום לכל התופעות שניכרות בצמחים. ביטוי למחסור אפשר לזהות בעלה שהעורקים בו כהים או בהירים במיוחד או שמופיעים עליו כתמים.

האבחנה, איננה תמיד פשוטה. יש להיעזר באיש מקצוע לאבחן את סימני המחסור. לאבחנה מדויקת מומלץ לשלוח עלים למעבדה או לבצע בדיקות בקרקע.

במעבדה ב’משתלות וונדי’ בשילת, מבוצעות בדיקות קרקע בסיסיות שבעזרתן ניתן לאבחן חלק מהבעיות של גידול הצמחים בגן כמו חוסר ניקוז בקרקע, מחסור דשנים או בעיות של חומציות.

הבדיקה ניתנת ללא תשלום לחברי מועדון וונדי (עלות ההרשמה למועדון, הינה 25 שקלים). פרטים ב”משתלות וונדי” בשילת בטלפון: 08-9765510, אתר: משתלות וונדי

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן