יופי נעים

ירין שחף, מציג על הדוגמנית אגם רודברג את “מראה האוסקר” בהוליווד או באירוע יוקרתי

0
0

רגע לפני ההכרזה על הזוכים בפסלון, ב’אוסקר 2011’, כאן בארץ ישראל, מסביר ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, איך “לדפוק כניסה”, ו”לוּק”, כשאת מגיעה לאירוע יוקרתי מהסוג הזה בחו”ל ובארץ? כיצד להשיג מראה גלאם נוצץ? ואיך לגרום לאיפור לא לנזול גם כאשר העיניים דומעות?
ירין שחף, מציג על הדוגמנית אגם רודברג את
ירין שחף, מציג על הדוגמנית אגם רודברג את “מראה האוסקר” בהוליווד או באירוע יוקרתי

בשבוע הבא, ב-27 בפברואר, יצוין ברוב הדר ופאר טקס הענקת פרסי האוסקר. פרס אוסקר (Academy Award), אותו הפרס המוענק ע”י האקדמיה האמריקאית לקולנוע, ונחשב לפרס הקולנוע היוקרתי ביותר בארצות הברית ובעולם, רגע לפני ההכרזה על הזוכים בפסלון, בהוליווד, כאן בארץ ישראל, מסביר ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, איך “לדפוק כניסה”, ו”לוּק”, כשאת מגיעה לאירוע יוקרתי מהסוג הזה בחו”ל ובארץ? כיצד להשיג מראה גלאם נוצץ? ואיך לגרום לאיפור לא לנזול גם כאשר העיניים דומעות?

ירין שחף, המאפר של המדינה, מציע עצות ושיטות לבלוט בין עשרות באירוע רב משתתפים, ולנצנץ באור יקרות, כיאה למעמד.

★ כך תשיגו מראה זוהר;

אגם רודברג מציגה את “מראה האוסקר” בהוליווד או באירוע יוקרתי

1. מוותרים על המייק-אפ השגרתי לטובת ה’שימר’, מוצר זה, מעניק מראה מבריק, חושני, מבליט עצמות לחיים, וניתן להשתמש בו גם למחשופי הגוף. יתרונו הגדול שאין צורך לקבע אותו ב’פודרה’.

2. לאיפור העיניים משתמשים בשני גוונים של צלליות אבן מבריקות; “כסף” וכחול נייבי תוך ע”מ לגרום לגוון הצללית להתקבע היטב ולהראות במקסימום פיגמנט, יש להניח על גלגל העין מעט מייק-אפ ומיד לאחר להניח את הצלליות בטפיחות בעזרת מברשת צפופה.

3. ממסגרים עיניים בעיפרון שחור עדין, ומורחים מסקרה מסוג “ווטר פרוף” שהיא עמידה בכל קני מידה של דמעות.

4. מניחים סומק בגוון ורוד עתיק על תפוחי הלחיים, ומשלימים את המראה בעזרת שפתון בגוון סגול-חציל שאותו מצפים בגלוס בוהק עם שבבי נצנצים מעודנים.

5. להשלמת המראה, ניתן להניח על הכתפיים והידיים ג’ל עם נצנצים. ככלל לא מומלץ בלשון המעטה על שימוש בנצנצים בתפזורת, הם מסוכנים מאחר והם עפים ויכולים להגיע אל גלגל העין. השתמשו בנצנצים על בסיס קרם או ג’ל.

__________

● בתצלום: אגם רודברג
● איפור: ירין שחף
● צילום: אבי משולם

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן