קהילה ירוקה

קק”ל: תקיים ביום שישי, טקס השקת שבילי אופניים משפחתיים ביער בארי, ליד קיבוץ בארי

0
0

מרתון רכיבה על אופניים בשביל, יתקיים מחר, יום שישי, 18/2, בארי, 8:00-12:00 זינוקים החל מ- 08:00 ◄ טקס חניכת סינגל בארי, הטקס יתקיים מחר בכניסה לקיבוץ בארי בשעה 10:00
קק
קק”ל: תקיים ביום שישי, טקס השקת שבילי אופניים משפחתיים ביער בארי, ליד קיבוץ בארי

טקס חניכת שביל אופניים למשפחות ב’יער בארי’ שבדרום הארץ, בסמוך לקיבוץ בארי, יתקיים מחר יום שישי; 18.02.11 בשעה 10:00 בבוקר. הטקס, יהיה בהשתתפות מר חיים ילין ראש המועצה האזורית אשכול, נציגי עמותת רוכבי האופניים ארז מנור, ורמי גולד, ואלישע מזרחי מנהל אזור נגב צפוני מערבי בקק”ל.

השביל הוא בעצם רשת שבילים באורך מרבי של 75 ק”מ, וניתן גם לרכוב בשבילים מקוצרים יותר של 50 ק”מ ו- 25 ק”מ. השבילים, עוברים בלב מרבדי הכלניות, שכעת בתחילת פריחתם ביער בארי, המסלולים חולפים דרך אתרים ארכיאולוגים משומרים, הפתוחים לקהל, ללא תשלום.

כל האתרים, והשבילים משולטים ו’מונגשים’ ל’בעלי מוגבלויות’ ע”י הקרן הקימת לישראל (קק”ל), במסגרת מערך הנופים של ’דרך מתקני המים’.

במקום יתקיים מרתון רכיבה על אופניים בשביל. יום שישי, 18/2, בארי, בשעות 8:00-12:00, זינוקים החל מ- 8:00. יציאה וחנייה מ-’לה מדווש’ בכניסה לקיבוץ בארי.

מרתון סינגל בארי, מרוץ תחרותי לאורך 75, 50, 25 ק”מ בין מרבדי הכלניות. המרתון, פתוח לכולם, ובו גם מקצה עממי, ללא מדידת זמנים. המרתון התחרותי, מותנה בהרשמה מראש.

לדברי אפי שטנצלר, יו”ר קק”ל; “קרן קימת לישראל, מקדמת את נושא פריצת שבילי האופניים והרכיבה, ביערות כחלק ממדיניות פתיחת היערות לפעילות של פנאי ונופש לציבור, וכחלק מהתרומה של קק”ל לפיתוח “תיירות אקולוגית”.

מזה 10 שנים מכשירה קק”ל מאות קילומטרים של שבילי אופניים ביערות ובשטחים הפתוחים העומדים לרשות הציבור ללא כל תשלום”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן