אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא, תקים כיכר ע”ש של תנ”צ ליאור בוקר, שנספה באסון השריפה בכרמל

0
0

בישיבת מועצת עיריית אור עקיבא, הוחלט, כי אחת מהכיכרות המרכזיות בעיר, תקרא ע”ש של תנ”צ בוקר ז”ל, שנלחם להציל חיי אדם באסון השריפה בכרמל (2010) ◄ ראש העיר יוסיפוב; “אני קורא לאומנים להשתתף בתכנון הפיסול הסביבתי שיוצב בכיכר, ויסמל אסון השריפה ומעשי הגבורה של הכבאים והשוטרים”.
אור עקיבא, תקים כיכר ע
אור עקיבא, תקים כיכר ע”ש של תנ”צ ליאור בוקר, שנספה באסון השריפה בכרמל

עיריית אור עקיבא, החליטה לקרוא לאחת מהכיכרות המרכזיות בעיר ע”ש של תנ”צ ליאור בוקר ז”ל, קצין אגף המבצעים של המחוז הצפוני במשטרת ישראל, שנספה כשנלחם להציל חיי אדם באסון השריפה בכרמל (2010), כך הוחלט בישיבת מועצת העיר האחרונה.

ההחלטה התקבלה לאחר היוועצות והסכמה ליוזמה זו, מצידה של האלמנה, נאוה פרחי-בוקר, במהלך ביקורה בשבוע שעבר בעיר, בתערוכה שערכו תלמידי ביה”ס היסודי “רבי עקיבא” לזכרם של גיבורי השריפה בכרמל.

בתוך כך, ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב, קרא לאומנים תושבי העיר להשתתף בתכנון הפיסול הסביבתי שיוצב בכיכר, ויסמל את אסון השריפה בכרמל, ואת מעשי הגבורה של הכבאים והשוטרים בניסיונם להשתלט על הלהבות ובהם זה של תנ”צ בוקר שקיפח את חייו בניסיון להציל חיי אדם, אחרים.

כמו כן, יוסיפוב, הכריז, כי בשלהי חודש מרץ, יתקיים בעיר ערב הוקרה מיוחד לזכרו. “ברצוננו להנציח את זכרו של תנ”צ ליאור בוקר, בערב הוקרה מרגש בשיתוף אישי ציבור, נכבדי העיר והתושבים”.

אמר ראש העיר, יוסיפוב; “ליאור, היה חבר קרוב, איש יקר וידיד אמת של העיר אור עקיבא. אנחנו תמיד עבדנו בשיתוף פעולה מלא, ובתיאום בזמן כהונתו כמפקד תחנת משטרת חדרה, ושמרנו על יחסי חברות גם כשהוא קודם לתפקידו החדש כקצין אג”מ המחוזי.

ליאור בוקר, ז”ל, שנספה באסון ’השריפה בכרמל (2010)’, תמיד היה קשוב לצרכנו, ונעתר לבקשתנו והיה בין אלו שפעלו למען הצבתה של נקודת המשטרה בעיר, והורדת עקומת הפשיעה בעיר.

על הישגיו ותרומתו רבת השנים למען העיר אור עקיבא, והתושבים, מן הראוי שנכבד וננציח את זכרו במחווה זו, יהי זכרו ברוך”. אמר ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן