מינויים במשק

נאור חן, מנכ”ל מלון העונות בעיר נתניה, נבחר לתפקיד מ”מ נשיא התאחדות המלונות בישראל

0
0

נאור חן; “אפעל מול הממשלה, ומשרדיה השונים, כמו גם מול הרשויות המקומיות, על מנת לאפשר למלונות תנאים נאותים לעסקים – גם בתקופות של פריחה בתיירות, וגם בימי משבר. אפעל גם להמשך שיפור ושדרוג המוצר המלונאי ולקידום תדמיתו של הענף”.
נאור חן, מנכ
נאור חן, מנכ”ל מלון העונות בעיר נתניה, נבחר לתפקיד מ”מ נשיא התאחדות המלונות בישראל

ייצוג של כבוד רב לתיירות של העיר נתניה. נאור חן, מנכ”ל מלון ’העונות’ בעיר נתניה, נבחר לתפקיד ממלא מקום נשיא התאחדות המלונות בישראל. בתפקיד נשיא ההתאחדות משמש כיום מר עמי פדרמן.

עם מינויו, הצהיר, נאור חן, כי; “אפעל להגדלת האטרקטיביות הכלכלית של ענף המלונות בישראל. אשים דגש על הבטחת תשואה כדאית לאורך זמן למושקעים במלונאות. הצלחתו הכלכלית של הענף, תמשוך מחד משקיעים פוטנציאלים חדשים לתוכו ומאידך, תשביח את ההון האנושי של המועסקים בו”.

חן, הוסיף, כי; “אפעל מול הממשלה ומשרדיה השונים, כמו גם מול הרשויות המקומיות, על מנת לאפשר למלונות תנאים נאותים לעסקים – גם בתקופות של פריחה בתיירות, וגם בימי משבר. אפעל גם להמשך שיפור ושדרוג המוצר המלונאי ולקידום תדמיתו של הענף”.

נאור חן, בן 49, נשוי ואב לשלושה ילדים, הוא בעל תואר ראשון במדעי החברה (כלכלה, מדע המדינה) ותואר שני במנהל עסקים (M.B.A) מטעם אוניברסיטת תל אביב.

חן, שימש במשך 3 קדנציות כסגן נשיא ההתאחדות. את דרכו בעולם המלונאות החל לפני כ-25 שנים בתפקיד קב”ט ראשי במלון פלאזה בעיר תל אביב, במהלך השנים, מילא תפקידים במכירות ובכספים. תפקידים אחרונים; חשב במלונות מוריה תל אביב, וחשב במלון הנסיכה בעיר אילת, כיום הוא משמש בתפקיד מנכ”ל מלון העונות בעיר נתניה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן