למעלה מ-50 משווקי חב’ אורגון – המותג המוביל בישראל בוילונות ומוצרי הצללה , יוכלו ליהנות מאתרי אינטרנט בעיצוב עדכני וחדיש בביצועו של אחד ממעצבי האינטרנט הבולטים בארץ, אופיר גפקוביץ’, וממערכת Exite לניהול תוכן מהפכנית שפותחה ע”י קבוצת ’מיתוגים’ בבעלות גפקוביץ’ ועמיתו משה בר-עוז
משווקי חברת אורגון מוצרי הצללה, יתחדשו באתרי אינטרנט במערכת המתקדמת של Exite
חברת אורגון, המותג המוביל בישראל ב’וילונות’ ו’מוצרי הצללה’, בחרה דרך מקורית לחיזוק המותג ולעידוד המכירות של החברה. בימים אלו, עולים לאוויר, בזה אחר זה, למעלה מ-50 אתרי אינטרנט חדשים, שהחברה מעניקה במתנה לרשת המשווקים שלה, הפרוסים ברחבי הארץ. האתרים מוקמים במערכת האתרים המתקדמת; Exite, שפותחה ע”י קבוצת ’מיתוגים’ בבעלות אופיר גפקוביץ’ ועמיתו משה בר-עוז.
ההחלטה להשקיע ב- 50 אתרי אינטרנט עבור רשת המשווקים המובילים של החברה והמזוהים עם המותג, נועדה לשפר את הרמה התדמיתית של החברה על ידי יצירת חזות איכותית, מעוצבת בקפידה ואחידה בעשרות אתרי אינטרנט הנושאים את הלוגו שלה ומזוהים עמה.
המשווקים, יוכלו ליהנות מאתרי אינטרנט בעיצוב עדכני וחדיש בביצועו של אחד ממעצבי האינטרנט הבולטים בארץ, אופיר גפקוביץ’, וממערכת ניהול תוכן מהפכנית.
אורגון, המותג המוביל בישראל בוילונות ומוצרי הצללה
מערכת Exite, מאפשרת יצירה מהירה של גלריות על ידי העלאת תיקיות שלמות של תמונות בבת אחת, שילוב של מנוע חיפוש אינסטנט (בדומה למנוע החיפוש של גוגל).
כמו כן, אפשרות ליצירת אינטגרציה ייחודית ל’פייסבוק’ עם שליטה בהגדרות קודי הפייסבוק ברמת העמוד, אפשרות להעלאת גלריות סרטוני וידאו ישירות לאתר ו/או שתילת קודים מ’יוטיוב’ (YouTube), העלאת עמודי תוכן, וגלריות של תמונות ללא הגבלה, ועוד.
לדברי אופיר גפקוביץ’, אחד היתרונות המרכזיים של מערכת Exite, הוא ביכולת להקים אתרים מעוצבים ואיכותיים בעלות נמוכה יחסית ובזמן קצר שאינו עולה על 10 ימים; “מדובר במערכת מתוחכמת מאוד מבחינת אפשרויות, ופשוטה מבחינת התפעול שלה” – מוסיף גפקוביץ’ – “המעניקה כלים שיווקיים ותדמיתיים מצוינים לבעלי האתרים המשתמשים בה וזוכה על ידינו לתחזוק ולעדכונים על פי החידושים האחרונים המיושמים בעולם האינטרנט”.
לאתר; Exite