מים

וואטק 2011: עשרות כתבים זרים, יגיעו להיכרות עם טכנולוגיות המים ואיכות הסביבה של ישראל

0
0

לקראת התערוכה והכנס הבינלאומי “וואטק 2011 (Watec Israel 2011)”, שתתקיים בנובמבר במרכז הירידים בעיר תל אביב ◄ יתקיים גם כנס בינלאומי שנחשב כאחד מהמובילים ומהמשפיעים ביותר בעולם. נושא הכנס; “מחדשנות ליישום בעולם הקלינטק” (i2i) שיעסוק בדרכים לתרגם את הפיתוחים והחידושים הטכנולוגיים למיזמים מצליחים.
וואטק 2011: עשרות כתבים זרים, יגיעו להיכרות עם טכנולוגיות המים ואיכות הסביבה של ישראל
וואטק 2011: עשרות כתבים זרים, יגיעו להיכרות עם טכנולוגיות המים ואיכות הסביבה של ישראל

משלחת של עשרות כתבים זרים, צפוייה להגיע לארץ בראשית מאי 2011, לביקור היכרות עם תעשיות טכנולוגיות המים, איכות הסביבה ואנרגיה מתחדשת של מדינת ישראל. העיתונאים, יבקרו באתרים וחברות בתחומי המים וה’קלינטק’, ויפגשו עם מנהלים ובעלי תפקידים בכירים שיציגו בפניהם את חידושי התעשייה הישראלית.

הסיור נערך בארגון ויוזמה של ’מכון היצוא’ בשיתוף עם התוכנית הלאומית ’ישראל ניוטק’ של משרד התמ”ת, ומשרד החוץ, כהכנה לתערוכת המים, אנרגיה מתחדשת ואיכות הסביבה הבינלאומית ’וואטק 2011 (Watec Israel 2011)’ שתתקיים בנובמבר במרכז הירידים בעיר תל אביב.

מארגני הסיור, ציינו, כי יישנה היענות הרבה מצד כלי התקשורת בעולם להצטרפות לסיור מעידה על המעמד המרכזי של ישראל בתחומי המים, אנרגיה מתחדשת ואיכות הסביבה.

סיורי עיתונאים שנערכו לקראת תערוכות קודמות, הניבו כתבות וחשיפה רבה שעודדו את בואם של המבקרים לארץ וסייעו בקידום היצוא ושיתופי הפעולה הבינלאומיים של החברות.

אירוע “וואטק 2011”, יערך ב- 15-17 בנובמבר 2011, במרכז הירידים בעיר תל אביב. בתערוכה, יציגו חברות מהארץ ומחו”ל פיתוחים וחידושים בייצור מקורות מים חדשים, השבחת מים, השבת קולחין, התמודדות עם מפגעים באיכות הסביבה ומקורות אנרגיה חדשים וחלופיים ומגוון נושאים נוספים מתחומי התערוכה. כמו כן, מכוני מחקר יציגו פתרונות טכנולוגיים בתחומים אלה.

לצד התערוכה, יתקיים גם כנס בינלאומי שנחשב כאחד מהמובילים ומהמשפיעים ביותר בעולם. נושא הכנס, יהיה; “מחדשנות ליישום בעולם הקלינטק” (i2i) שיעסוק בדרכים לתרגם את הפיתוחים והחידושים הטכנולוגיים למיזמים מצליחים.

מדינת ישראל, רואה באירוע זה, אמצעי משמעותי שמטרתו לקדם את המוניטין והיכולות של תעשיות המים וקלינטק של ישראל, לתחרות בשווקי העולם.

לפרטים נוספים על וואטק 2011.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן