חדשות כאן ישראל תיק נעדר/ת

אותרה גופת הדייג הנעדר שיצא לדוג באזור חוף האקוודוקט, ליד תחנת הכוח חדרה

0
0

חיל הים והשיטור הימי, איתרו מול חוף אולגה הקייאק שעימו יצא הדייג הנעדר בן ה-38 תושב צפון הארץ שנעדר בחוף הקשתות בקיסריה ◄ סגן מפקד תחנת משטרת חדרה, רפ”ק רמי רז; “הדייג שוחח בטלפון הנייד עם בני משפחתו אתמול בשעות הצהריים”.
אותרה גופת הדייג הנעדר שיצא לדוג באזור חוף האקוודוקט, ליד תחנת הכוח חדרה
אותרה גופת הדייג הנעדר שיצא לדוג באזור חוף האקוודוקט, ליד תחנת הכוח חדרה

גופת הדייג הנעדר בן ה-38 שיצא אתמול לדוג באזור חוף האקוודוקט-קיסריה, אותרה לפני זמן קצר סמוך לשעה 11:00, ע”י כוחות שיטור ימי וסיוע חיל הים, כ-8 ק”מ מתחנת הכוח בחוף חדרה.

כוחות גדולים של משטרה בסיוע השיטור הימי, חיל הים ויחידת המסוקים באזור, מצאו הבוקר (שבת), מול חוף גבעת אולגה – חדרה את הקייק, של הדייג שנעלם אתמול (שישי) ב’חוף הקשתות קיסריה’, כאמור, לפני למעלה משעה אותר הקייאק ואחר כך את הדייג, ללא רוח חיים. רופא מד”א שרון, קבע את מותו.

הדייג בן ה-38 תושב צפון הארץ, יצא לדוג אתמול בצהריים לדוג, באמצעות קייאק באזור חוף אקוודוקט, קיסריה, אליו נהג להגיע לעתים קרובות, ומאז לא נוצר עימו קשר.

כאשר אשתו, הבחינה, כי בושש לחזור אל ביתם עם רדת החשיכה, היא פנתה אל המשטרה. לדברי סגן מפקד תחנת משטרת חדרה, רפ”ק רמי רז; “הדייג, שוחח בטלפון הנייד עם בני משפחתו בשעות הצהריים, ומאז נעלמו עקבותיו.

עם תחילת החיפושים, בפיקוד סגן מפקד התחנה, רפ”ק רמי רז, מסתייעים בסירות השיטור ימי, מסוק משטרתי, וסירות חיל הים, מצאנו בחוף את המכונית שלו ללא הקייאק, וכבר אז קינן חשש כבד, כי הוא נכנס אל המים ולא הצליח לצאת”. סיכם רפ”ק רז.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן