סקר TGI, הבוחן את הרגלי צריכת אמצעי התקשורת בישראל קובע שוב; תחנת רשת ג’, שמרה על מקומה כתחנת המוזיקה המסחרית השנייה בשיעורי האזנה, לאחר גלגל”צ, בנוסף עלייה ניכרת של 7.27 אחוזים בשיעורי האזנה לתחנת FM 88
רשת ב’ תחנת הרדיו של “קול ישראל” – רשת האקטואליה המובילה בישראל
סקר TGI לבדיקת החשיפה לאמצעי התקשורת בישראל במחצית השנייה של שנת 2010 שפורסם הבוקר (ג’), מעלה, כי ’רשת ב’’ של קול ישראל, היא רשת האקטואליה המואזנת ביותר ב תחנות רדיו – עם 27% האזנה, כשהיא מגדילה את הפער משיעור האזנה שהשיגה גלי צה”ל במחצית זו; 22.9% אחוזי האזנה בלבד.
הגידול בשיעורי האזנה ל’קול ישראל’, בכלל ול’רשת ב’’, בפרט ניכר במיוחד לנוכח הירידה בשיעורי האזנה לתחנות הרדיו האזורי, שחלק מתחנותיו סופגות ירידות של 13, 19, 25 ואף 70 אחוזים בשיעורי האזנה אליהן.
רשת המוזיקה האיכותית של קול ישראל FM88, רשמה במחצית השנייה של 2010, עלייה ניכרת של 7.27 אחוזים בשיעורי האזנה לרשת – לכדי 5.9% ואילו רשת ג’, המשדרת מוסיקה ישראלית, שמרה על מקומה כתחנת המוזיקה המסחרית השנייה בשיעורי האזנה לאחר תחנת גלגל”צ.
אריה שקד, מנהל הרדיו ב’קול ישראל’; “מציין, כי; “ההובלה המתמדת של רשת ב’, הינה הישג חסר תקדים והוכחה לכך שהאיכות מנצחת.
“זה לא סוד שרשות השידור מתמודדת בחודשים האחרונים מול אתגרים לא פשוטים והנה גם בתקופה שכזו העבודה המקצועית של העורכים, המפיקים והשדרים ב”קול ישראל”, זוכה למעשה במקום הראשון באמון הציבור, כאשר לרשת ב’, בוחרים להאזין מדי יום יותר מאזינים מלכל תחנת רדיו אחרת בישראל”.
Add Comment