פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

מוטי שרף, בכנס האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות: התקשורת בולדוג לא מרוסן

0
0

יועץ התקשורת, שרף, אמר הדברים בפאנל שהתקיים בנושא; “שלטון, פוליטיקה, תקשורת – מי משפיע על מי, איך ועד כמה? השתתפו; ח”כ גילה גמליאל – סגנית השר לקידום צעירים, סטודנטים ונשים, מוטי שרף – יועץ תקשורת מר אורן הלמן – מנכ”ל לשכת העיתונות הממשלתית. את הפאנל הינחה; מר אפרים לפיד
מוטי שרף, בכנס האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות: התקשורת בולדוג לא מרוסן
מוטי שרף, בכנס האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות: התקשורת בולדוג לא מרוסן

בכנס השנתי של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, התבטא יועץ התקשורת, מוטי שרף, בחריפות כלפי התקשורת, כאשר טען, כי; “התקשורת, הפכה להיות אחת הרשויות במדינה, אבל היא התנפחה והתחזקה בלי שום איזונים ובלמים. אותו כלב השמירה של הדמוקרטיה הפך לבולדוג לא מרוסן”.

שרף, אמר הדברים התקיים בפאנל בנושא; “שלטון, פוליטיקה, תקשורת – מי משפיע על מי, איך ועד כמה? בפאנל השתתפו; ח”כ גילה גמליאל – סגנית השר לקידום צעירים, סטודנטים ונשים, מוטי שרף – יועץ תקשורת מר אורן הלמן – מנכ”ל לשכת העיתונות הממשלתית. את הפאנל הינחה; מר אפרים לפיד.

עוד הוסיף יועץ התקשורת שרף, כי; “יש תלות בין נבחרי ציבור ובין התקשורת, וידם של נבחרי הציבור היא על התחתונה. לאף נבחר ציבור לא כדאי להילחם עם גוף תקשורת, כי הוא פשוט יתרסק גם אם הוא צודק”.

“אם הייתי שוקל להיות נבחר ציבור, אחד הדברים שהיו מונעים ממני לעשות זאת – הקושי בהתמודדות עם התקשורת”.

בעניין הקשר בין חברות מסחריות, שלטון ותקשורת, אמר מוטי שרף המשמש גם יועץ לחברת “HOT” ו”מירס”; “עם כל הכבוד לקמפיין של משרד התקשורת להורדת דמי הקישוריות, מה שיקרה שדמי הקישוריות ירדו, אבל המחירים יעלו”.

על כך השיב לו דובר משרד התקשורת, ד”ר יחיאל שבי, שישב בקהל; “אל תטעו את הציבור, הצרכן, יחסוך סכומים גדולים על הפחתת דמי הקישוריות”.

לדבריו, אזרחי ישראל יהיו בצרות, אם החברות ינהלו את הרגולטור והרגולטור אף יחשוש מלבצע את תפקידו בצורה נאמנה. אנחנו מספקים לצרכן את הכלים – ב-70% מהמקומות יש טלפון קווי, כך שהצרכן יכול לחסוך 70% מעלות השיחה, אם יתקשר מקווי לנייד. נמשיך לעשות את תפקידינו עד שהמחירים ירדו”. הבטיח ד”ר יחיאל שבי, דובר משרד התקשורת.

ח”כ גילה גמליאל, אמרה, כי; “למדתי את הלקח שלי, איך לעבוד עם התקשורת. פעם הייתי מדברת על כל נושא בכל עניין, ופתאום גיליתי שהתדמית שלי זה לא מי שאני, אז החלטתי להיאלם והיעלם תקשורתית”.

אורן הלמן, מנכ”ל לשכת העיתונות הממשלתית; “לגופים כמו האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות יש יכולת לסייע ולהשפיע על טיב ומעורבות בהסברה בתקשורת הבין לאומית”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן