אור עקיבא | Or Akiva

אור עקיבא: הרב אליהו אילוז, נבחר ברוב קולות כרב העיר החדש

0
0

הרב אילוז; “אני גאה להמשיך המסורת הרבנית המכובדת של העיר הנפלאה הזו. אור עקיבא, נמצאת היום בתהליכי תנופה, ואשתדל לעמוד בציפיות ולא לאכזב את הציבור שבחר בי” ◄ ראש עיריית אור עקיבא; “היום הוא יום חג לעיר. בחרנו ברב בעל שיעור קומה, הן כאדם והן בתחום ההלכה” ◄ יו”ר המועצה הדתית נתניה; “מצד אחד אני שמח, ומצד שני עצוב. אור עקיבא, הרוויחה והעיר נתניה, הפסידה רב צעיר ונמרץ”.
אור עקיבא: הרב אליהו אילוז, נבחר ברוב קולות כרב העיר החדש
אור עקיבא: הרב אליהו אילוז, נבחר ברוב קולות כרב העיר החדש

הרב אליהו אילוז, נבחר אמש (שלישי), ברוב קולות לכהן כרבה הראשי של העיר אור עקיבא, כשהוא גובר על 11 המועמדים האחרים שהתמודדו על התפקיד. בכך תמו ארבע שנים ארוכות של המתנה בהם לא אוישה משרת הרב הראשי באור עקיבא, מאז הלך לעולמו הרב מנחם חכם ז”ל.

הרב אליהו אילוז (בן 37), הוא נשוי ואב לשישה. הוא דמות מוכרת ומעורכת בציבור הדתי, כיהן במשך 16 השנים האחרונות כרב שכונה בעיר נתניה. הרב מוכר לתושבי השרון בפינתו הקבוע ב’רדיו האזורי 90FM’, בה הנחה פינה לשאלות ותשובות (שו”ת) בענייני דת והלכה. בטרם העמיד עצמו לבחירה הוא זכה לברכתם של רבנים רבים שבראשם גדול הדור, הרב עובדיה יוסף, מנהיגה הרוחני של תנועת ש”ס.

ראש עיריית אור עקיבא, מר שמחה יוסיפוב, הודה לכל המועמדים שהגישו מועמדות למשרת הרב העיר. “אני שמח שרבנים רבים ביקשו לאייש את המשרה. כולם, היו ראויים, ובחרנו במועמד מצוין אשר אני מאמין שיעלה את קרנה של התורה בעיר”. אמר יוסיפוב.

ראש העיר, אמר לרב החדש; “היום בחרנו בך כאב רוחני, מי ייתן ותצליח לקדם את חיינו הרוחניים. אני עומד למענך כל הזמן ומוכן לעזור ולסייע לך בכל מה שתצטרך. הצלחתך היא הצלחתנו”.

יוסיפוב, הוסיף, כי; “היום הוא יום חג לעיר אור עקיבא. כראש עיר מסורתי, אני רואה חשיבות רבה בפיתוח החיים הרוחניים והתורניים בעיר. בחרנו ברב בעל שיעור קומה, הן כאדם והן בתחום ההלכה, ואני מקווה שהרב, יגיע לכל בית בשמחות, יכיר כל ילד בישוב, יבקר בבתי הספר, ויראה בכל תושב כבן משפחה שלו. אני בטוח שהרב אילוז, ימשיך בכבוד את דרכו של הרב הקודם, הרב מנחם חכם זצ”ל שכולנו הערכנו ואהבנו ואני משוכנע שנאהב ונעריך גם אותך”.

כב’ הרב אליהו אילוז, הנרגש, הודה לועדת הבחירות, ולכל מי שתמך והביע בו אמון, אמר בנאום הניצחון; “אני מאוד נרגש להיבחר לרבה של העיר אור עקיבא. אומרים שמשרת הרבנות, איננה בגדר שררה, אלא בגדר עבדות למען הציבור.

ראש העיר, יוסיפוב; אני מאמין שיעלה את קרנה של התורה בעיר

במשך השנה והחצי האחרונים, הכרתי רבים מתושביה הנפלאים של העיר, ובטוחני שבעזרת הכוחות המצוינים הן של הרבנים, ונבחרי הציבור המקומיים, נוכל להגיע להישגים מצוינים.

אני גאה להמשיך את המסורת הרבנית המכובדת של העיר הנפלאה הזו. אור עקיבא, נמצאת היום בתהליכי תנופה, ואשתדל לעמוד בציפיות ולא לאכזב את הציבור שבחר בי”.

עם היוודע דבר בחירתו, לא הפסיק מכשירו של המכשיר הסלולארי הנייד של הרב אילוז לצלצל. חברים ומכרים מכל קצוות הארץ, התקשרו לברך אותו על המינוי המכובד. למועצה הדתית באור עקיבא, הגיעו חברים ומכרים רבים של הרב, כדי לאחל לו בהצלחה בתפקידו החדש.

בין המברכים הרבים היה גם יו”ר המועצה הדתית בעיר נתניה, מר דב דומברוביץ; “מצד אחד אני שמח, ומצד שני עצוב. אור עקיבא, הרוויחה והעיר נתניה, הפסידה רב צעיר ונמרץ. אני מכיר את הרב אילוז, כעשר שנים, ואני יכול להעיד עליו שהוא איש נעים הליכות שמושך אליו אנשים.

אני בטוח שאותה פעילות שהרב עשה בנתניה תמשיך במשנה מרץ גם באור עקיבא. השם אור עקיבא, מחייב- גם אור וגם עקיבא (ע”ש רבי עקיבא), יהי רצון שהרב אזולאי, יביא למקום הזה גם אור וגם תורה”.

עמרם אילוז,אביו של הרב הנבחר, שהגיע לברך את בנו, היה מלא באושר ובגאווה והתרגשות; “ברוך שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה. אני מאחל לבני, שיצליח באור עקיבא, ויקים בעיר מפעל רוחני מכובד של חיי דת, מקוואות ובתי כנסת”.

מ”מ ראש העיר אור עקיבא, מר אלי אנקוניה, שעמד בראש המועצה הדתית באור עקיבא, במשך שנים רבות איחל גם הוא הצלחה לרב; “נבחר היום, רב ראוי ומתאים. העיר אור עקיבא, מאחלת לו הצלחה, אנו בטוחים שהוא יהיה סמכות רוחנית ויקדם את נושאי הדת ביישוב בצורה טובה ביותר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן