אינטרנט חדשות

בלוגר? העמותה לתיירות תל אביב –יפו, מחפשת אותך

0
0

ה’בלוגרים’, אשר יבחרו, יכתבו על כל נושא אליו הם מתחברים וקשור לעיר תל אביב – חיי לילה, רומנטיקה, סיורים, אופנה, עיצוב, מקומות מדליקים ויחשפו את חוויותיהם האישיות והמסעירות ב”עיר ללא הפסקה”.
בלוגר? העמותה לתיירות תל אביב –יפו, מחפשת אותך
בלוגר? עיריית תל אביב, מחפשת אותך

העמותה לתיירות תל אביב –יפו, חברה עירונית של עיריית תל אביב יפו, העוסקת בשיווק העיר לתיירות נכנסת עורכת בימים אלה, אודישנים עבור תפקיד; “בלוגר העירייה”, במסגרת אתר התיירות העירוני
החדש.

במהלך ה”אודישנים” תיבחן העמותה מועמדים עבור הג’וב הנחשק אשר במסגרתו, יוכלו לסייע לתדמית של העיר תל אביב ובעיקר לקבל במה ליצירה שלהם.

הדרישות לתפקיד; כשרון כתיבה והרבה אהבה לעיר תל אביב –יפו.

ה’בלוגרים’, אשר יבחרו, יכתבו על כל נושא אליו הם מתחברים וקשור לעיר תל אביב – חיי לילה, רומנטיקה, סיורים, אופנה, עיצוב, מקומות מדליקים ויחשפו את חוויותיהם האישיות והמסעירות ב”עיר ללא הפסקה”.

כותבים, המעוניינים לקחת חלק בפרויקט, מוזמנים להפנות פוסטים לדוגמא אל האחראית על האתר, דנה גולדשטיין; dana_go@mail.tel-aviv.gov.il

העמותה לתיירות תל אביב-יפו

העמותה לתיירות תל אביב-יפו, הינה חברה עירונית של עיריית תל אביב יפו, ותפקידה שיווק העיר לתיירות נכנסת ולתיירות פנים.

העמותה לתיירות תל אביב –יפו

העמותה, מעודדת הגעה של תיירים מחו”ל ומבקרים ישראלים ולהנעים לתייר את שהותו בעיר תוך חשיפה של מסלולי הסיור והמכמנים התיירותיים, מרכזי התרבות, מוקדי ההארחה, ההסעדה, הבילוי והקניות.

העמותה, עושה זאת באמצעות שורה של פעילויות והעיקריות שבהן: אירוח כתבים ופעילות יחסי ציבור, עריכת קמפיינים בארץ ובחו”ל, עריכת סיורים ייחודיים בעיר ושיווקם, הפקת חומר תדמיתי, הפעלת לשכות מידע, הפעלת אתרי אינטרנט ואפליקציית אייפון, אירוח סיטונאי תיירות מחו”ל לצורך היכרות עם המוצר התיירותי התל אביבי, השתתפות בירידי תיירות בעולם, ועוד.

העמותה לתיירות תל אביב –יפו, מהווה צינור להעברת מידע תיירותי-עירוני עבור גופי תקשורת בתחום התיירות בחו”ל, משמשת כתובת ברורה ואמצעי קשר בעירייה עבור גורמי התיירות השונים ומשמשת מנוף לגיוס כספים ממקורות שונים לעידוד התיירות לעיר. לאתר העמותה לתיירות תל אביב –יפו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן